CoffeeGirl Skrevet 19. august 2010 #1 Del Skrevet 19. august 2010 Feirer gode eksamensresultater med hudpleie-shopping! :D Decleor Exfoliator Decleor Cleansing Gel Decleor Mattifying Gel Toner Decleor Hydra Flower Moisturiser Decleor Hydra Flower Mask Dermalogica Hydration Mist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 19. august 2010 Forfatter #2 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Beige trenchcoat fra HM (de er utsolgt på nettbutikken, så jeg får ikke linka direkte til produktet ) Svart trenchcoat med hette fra HM Divided Boots fra HM Divided Også jeg som egentlig har shoppestopp Endret 19. august 2010 av CoffeeGirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 20. august 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 20. august 2010 Bare kjip shopping i dag, pensumbøker og skoleting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 21. august 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 21. august 2010 Denne shoppestoppen går jo råkt at helvete Flaut! HH One Baselayer Trøye (med matchende capribukse) Maxim Flaskebelte Rosa Les Temps Des Cerises Basic Jeans (superkupp! Satt et fra 1450,- til 300!) Og en god del julegaver :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 31. august 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 31. august 2010 Enda flere julegaver er kjøpt :D *stolt* Og litt til meg selv da Golla Laptop-veske Chanel 509 Paradoxal neglelakk KMS Hair Play Makeover Spray Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 7. september 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 7. september 2010 Puma treningsbukser (to, faktisk ) Puma tskjorte Puma treningssinglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 11. september 2010 #7 Del Skrevet 11. september 2010 Gratla med nye treningsklær! Fine og enkle, likte særlig godt singleten.. Pluss en slik type bukse kunne jeg også likt, men mest til å gå tur i og slikt. Skal du ha det på deg på trening i morgen?? hehehe :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 11. september 2010 Forfatter #8 Del Skrevet 11. september 2010 Gratla med nye treningsklær! Fine og enkle, likte særlig godt singleten.. Pluss en slik type bukse kunne jeg også likt, men mest til å gå tur i og slikt. Skal du ha det på deg på trening i morgen?? hehehe :gjeiper: Treningsbuksa er litt lang, så den blir mest sløve hjemme-bukse egentlig Men singleten er allerede innviet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 11. september 2010 #9 Del Skrevet 11. september 2010 Sløve hjemme klær er noe av det viktigste vi har.. for det er det vi "bor" i.. Selv om vi vel kanskje tilbringer flere timer i vårt arbeidstøy osv..-- hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 11. september 2010 Forfatter #10 Del Skrevet 11. september 2010 Sløve hjemme klær er noe av det viktigste vi har.. for det er det vi "bor" i.. Selv om vi vel kanskje tilbringer flere timer i vårt arbeidstøy osv..-- hehe Jeg er av den typen som skifter med en gang jeg kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 12. september 2010 #11 Del Skrevet 12. september 2010 Me too!! Elsker koseplaggene mine... Er på jakt etter noen litt fine noen, f.eks en god joggedress a-la Juicy Couture, eller noe mykt og ekslusivt.. har sett noen sinnsykt lekre cashmere/silke koseplagg. DET hadde vært noe det! (men igrunn greit å bruke mindre penger på "fillene" man slenger rundt i hjemme).. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 12. september 2010 #12 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg er av den typen som skifter med en gang jeg kommer hjem Jeg også. Daffe-klærne mine kunne i grunn trengt en liten oppgradering. Et par av buksene begynner å bli litt tynnslitt. Er buksa du kjøpte å anbefale eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 12. september 2010 Forfatter #13 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg også. Daffe-klærne mine kunne i grunn trengt en liten oppgradering. Et par av buksene begynner å bli litt tynnslitt. Er buksa du kjøpte å anbefale eller? Den er superdeilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #14 Del Skrevet 1. oktober 2010 Ble litt shopping i dag gitt... Frank Shorter treningsdress Nike Tech Tights Nike sokker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #15 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg fikk/kjøpte (er ikke helt avgjort enda ) ny vinterjakke i dag - siden jeg har gått ned "litt" siden forrige vinter har jeg ingen varme jakker igjen. Se så fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 13. oktober 2010 #16 Del Skrevet 13. oktober 2010 Så fin vinterjakke! Bra farge også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #17 Del Skrevet 13. oktober 2010 Så fin vinterjakke! Bra farge også Ja, jeg er kjempefornøyd - og den sitter som et skudd! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 9. november 2010 #18 Del Skrevet 9. november 2010 Å! Den så skikkelig deilig ut! Må få kjøpt en selv, for hos meg snør det VELDIG nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 9. november 2010 Forfatter #19 Del Skrevet 9. november 2010 Å! Den så skikkelig deilig ut! Må få kjøpt en selv, for hos meg snør det VELDIG nå... Snøø! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 9. november 2010 Forfatter #20 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg skulle likt å si at jeg ikke har shoppet noe i det siste, men det er løgn Er lenge siden forrige oppdatering her, så dette blir et samleinnlegg Calvin Klein knesokker i ull (grå og sorte) Calvin Klein leggvarmere i ull Fire forskjellige typer Pringles-sokker Heat Holders - varme sokker Julekjole Bolero Strømpebukse Og sikkert mye mer som jeg ikke husker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå