Gå til innhold

CoffeeGirls shoppingdagbok


CoffeeGirl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Annonse

Gratla med nye treningsklær! Fine og enkle, likte særlig godt singleten.. Pluss en slik type bukse kunne jeg også likt, men mest til å gå tur i og slikt. Skal du ha det på deg på trening i morgen?? :) hehehe :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratla med nye treningsklær! Fine og enkle, likte særlig godt singleten.. Pluss en slik type bukse kunne jeg også likt, men mest til å gå tur i og slikt. Skal du ha det på deg på trening i morgen?? :) hehehe :gjeiper:

Treningsbuksa er litt lang, så den blir mest sløve hjemme-bukse egentlig :sjenert: Men singleten er allerede innviet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sløve hjemme klær er noe av det viktigste vi har.. for det er det vi "bor" i.. Selv om vi vel kanskje tilbringer flere timer i vårt arbeidstøy osv..-- hehe :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sløve hjemme klær er noe av det viktigste vi har.. for det er det vi "bor" i.. Selv om vi vel kanskje tilbringer flere timer i vårt arbeidstøy osv..-- hehe :goodbye:

Jeg er av den typen som skifter med en gang jeg kommer hjem :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me too!! Elsker koseplaggene mine... Er på jakt etter noen litt fine noen, f.eks en god joggedress a-la Juicy Couture, eller noe mykt og ekslusivt.. har sett noen sinnsykt lekre cashmere/silke koseplagg. DET hadde vært noe det! (men igrunn greit å bruke mindre penger på "fillene" man slenger rundt i hjemme)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er av den typen som skifter med en gang jeg kommer hjem :ler:

Jeg også. Daffe-klærne mine kunne i grunn trengt en liten oppgradering. Et par av buksene begynner å bli litt tynnslitt.

Er buksa du kjøpte å anbefale eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også. Daffe-klærne mine kunne i grunn trengt en liten oppgradering. Et par av buksene begynner å bli litt tynnslitt.

Er buksa du kjøpte å anbefale eller?

Den er superdeilig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

:danser:

Jeg fikk/kjøpte (er ikke helt avgjort enda :fnise: ) ny vinterjakke i dag - siden jeg har gått ned "litt" siden forrige vinter har jeg ingen varme jakker igjen.

Se så fin! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så fin vinterjakke! Bra farge også :)

Ja, jeg er kjempefornøyd - og den sitter som et skudd! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Å! Den så skikkelig deilig ut! Må få kjøpt en selv, for hos meg snør det VELDIG nå... :grine:

Snøø! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle likt å si at jeg ikke har shoppet noe i det siste, men det er løgn :fnise: Er lenge siden forrige oppdatering her, så dette blir et samleinnlegg :jepp:

Calvin Klein knesokker i ull (grå og sorte)

Calvin Klein leggvarmere i ull

Fire forskjellige typer Pringles-sokker

Heat Holders - varme sokker

Julekjole

Bolero

Strømpebukse

Og sikkert mye mer som jeg ikke husker :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...