Gå til innhold

CoffeeGirls shoppingdagbok

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Beige trenchcoat fra HM (de er utsolgt på nettbutikken, så jeg får ikke linka direkte til produktet :( )

Svart trenchcoat med hette fra HM Divided

Boots fra HM Divided

Også jeg som egentlig har shoppestopp :sjenert:

Endret av CoffeeGirl
Skrevet

Bare kjip shopping i dag, pensumbøker og skoleting.

• 2 uker senere...
Skrevet

Gratla med nye treningsklær! Fine og enkle, likte særlig godt singleten.. Pluss en slik type bukse kunne jeg også likt, men mest til å gå tur i og slikt. Skal du ha det på deg på trening i morgen?? :) hehehe :gjeiper:

Skrevet

Gratla med nye treningsklær! Fine og enkle, likte særlig godt singleten.. Pluss en slik type bukse kunne jeg også likt, men mest til å gå tur i og slikt. Skal du ha det på deg på trening i morgen?? :) hehehe :gjeiper:

Treningsbuksa er litt lang, så den blir mest sløve hjemme-bukse egentlig :sjenert: Men singleten er allerede innviet :ler:

Skrevet

Sløve hjemme klær er noe av det viktigste vi har.. for det er det vi "bor" i.. Selv om vi vel kanskje tilbringer flere timer i vårt arbeidstøy osv..-- hehe :goodbye:

Skrevet

Sløve hjemme klær er noe av det viktigste vi har.. for det er det vi "bor" i.. Selv om vi vel kanskje tilbringer flere timer i vårt arbeidstøy osv..-- hehe :goodbye:

Jeg er av den typen som skifter med en gang jeg kommer hjem :ler:

Skrevet

Me too!! Elsker koseplaggene mine... Er på jakt etter noen litt fine noen, f.eks en god joggedress a-la Juicy Couture, eller noe mykt og ekslusivt.. har sett noen sinnsykt lekre cashmere/silke koseplagg. DET hadde vært noe det! (men igrunn greit å bruke mindre penger på "fillene" man slenger rundt i hjemme)..

Skrevet

Jeg er av den typen som skifter med en gang jeg kommer hjem :ler:

Jeg også. Daffe-klærne mine kunne i grunn trengt en liten oppgradering. Et par av buksene begynner å bli litt tynnslitt.

Er buksa du kjøpte å anbefale eller?

Skrevet

Jeg også. Daffe-klærne mine kunne i grunn trengt en liten oppgradering. Et par av buksene begynner å bli litt tynnslitt.

Er buksa du kjøpte å anbefale eller?

Den er superdeilig. :)

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

:danser:

Jeg fikk/kjøpte (er ikke helt avgjort enda :fnise: ) ny vinterjakke i dag - siden jeg har gått ned "litt" siden forrige vinter har jeg ingen varme jakker igjen.

Se så fin! :hjerte:

Skrevet

Så fin vinterjakke! Bra farge også :)

Skrevet

Så fin vinterjakke! Bra farge også :)

Ja, jeg er kjempefornøyd - og den sitter som et skudd! :rødme:

• 4 uker senere...
Skrevet

Å! Den så skikkelig deilig ut! Må få kjøpt en selv, for hos meg snør det VELDIG nå... :grine:

Skrevet

Å! Den så skikkelig deilig ut! Må få kjøpt en selv, for hos meg snør det VELDIG nå... :grine:

Snøø! :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...