Gå til innhold

Deprmiert hund?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en ung jente som fortsatt bor hjemme. Mine foreldre går nå gjennom en bitter skilsmisse som merkes ganske godt. Jeg har en hund på 4 år. Hunden min har alltid vært veldig hyperaktiv for å si det sånn :fnise: Han klarte aldri å være i ro, løp rundt i huset hele tiden og hver gang jeg nærmet meg ytterdøren ble han helt gal og trodde han skulle på tur, jeg har som regel syntes dette har vært ganske slitsomt. Men etter at skilsmissen mellom mine foreldre ble et faktum, har hunden min forandret seg drastisk, nesten som han er helt deprimert. Han ligger hele tiden i et hjørne, går aldri etter oss, og er ikke særlig innteresert i tur. Jeg synes det er litt deilig at han er slik, men samtidig er jeg bekymret?

Det har alltid vært min mor og meg som har tatt oss av hunden og hunden er veldig glad i henne. Men det er hun som har flyttet ut og hun kommer og drar ofte, så dette må vel forvirre hunden min ganske mye. Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er du anonym?

Skrevet

Hvorfor er du anonym?

Hva har det med saken å gjøre? Plager det deg eller kjeder du deg?

Skrevet

Hva har det med saken å gjøre? Plager det deg eller kjeder du deg?

Det har med den saken å gjøre at jeg lurer.

Er det flaut å si at foreldrene dine har skilt seg, med den ordentlige brukeren din? Har du personalia i den ordentlige brukeren din? Er du redd for pepper, om du f.eks bestemmer deg for å avlive bikkja?

Skrevet

Det er ikke uvanlig at hunder får sorgreaksjoner når flokken splittes, og den har kanskje fått litt mindre oppmerksomhet i det siste? Hvis dere er litt triste for tiden er det ikke rart det smitter heller. Mitt råd er å aktivt gå inn for å leke, trene med godbiter, gå turer på nye steder, vær glad selv, hopp og sprett og la det smitte over på hunden. Se om det hjelper, ellers kan den jo være syk.

Gjest Constanze
Skrevet

Det har med den saken å gjøre at jeg lurer.

Er det flaut å si at foreldrene dine har skilt seg, med den ordentlige brukeren din? Har du personalia i den ordentlige brukeren din? Er du redd for pepper, om du f.eks bestemmer deg for å avlive bikkja?

Du må virkelig ha et problem :ler:

Skrevet

Du må virkelig ha et problem :ler:

Hvilket problem? Er du sikker på at det er mitt problem? Kanskje du bare projiserer over på meg. Kanskje det er begges problem? Kanskje du lager problemer ut av ingenting, kanskje? :nei:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...