Gå til innhold

Vakng av glassbord???

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Sliter så himlig med å få glassbordet mitt fint når jeg vasker d??? aner ikke hvordan jeg skal unngå skjolder og "flekker2?

Noen eksperter der ute?? :):P

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Ajax sin glassspray på flaske og en tørr klut!

Skrevet

Enig med gjest over. Eneste måten å vaske et glassbord på, er å bruke vindusspray :)

Skrevet

Sånn til hverdags bruker jeg microfiberklut for glass, og innimellom tar jeg en skikkelig shinings med nylonvask. Da vasker jeg og gnukker glassplaten både over og under.

Skrevet

Vi sprayer på med Jif Universal og tørker så over etterpå med en tørr klut.

Blir så rent som bare det. :)

Skrevet

Våt microfiber klut først for å få bort flekker og søl, og så en tørr en til å få alt blankt og fint! Funker skikkelig bra! :) Det samme gjelder vinduer!

-viXen-

Gjest Shivani
Skrevet

Ja! Blå spray Jif og husholdningspapir (ikke sånt som "røyter")

Gjest Zalomine
Skrevet

Jeg bruker glass-spray ja, funker utmerket. Så lenge du for all el UNNGÅR ZALO OG ANNEN SÅNN SÅPE så går det nok bra. Men vasker du med zalovann, ja da kan du står er og vaske og vaske og vaske, for såpa forsvinner liksom ikke....

(ehh, EGENTLIG så bruker jeg duk jeg, så bordet er bare vasket en gang hvert jubelår...)

Skrevet

min mamma skryter av resultatet med mikrofiberklut.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er "storforbruker" av alle disse sprayene - bruker de overalt - badet, kjøkkenet og selvfølgelig glassbord. OG nesten daglig på glassdørene, da jeg har en hund som sitter mye der med den våte snuten sin og ser ut...!

Jeg har nå laget min egen - MEGET BRA - spray. Tok en tom flaske, fylte den opp med vann - en kork eller to med salmiakk og en bitte liten dasch med zalo. Den funker utrolig bra! ...og kostnaden er kanskje ...tja 1 kr.!!?

:D

Skrevet

sprayflaske med vann og en liten dæsj zalo kan forøvrig brukes til det meste. men personlig hopper jeg over salmiakken.

Gjest Anonymous
Skrevet

Den gang vi hadde glassbord brukte jeg blå jif spray og nal (gjorde det på samme måten som når jeg vaska vinduene). Kanskje litt uvant, men funka hos oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...