Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2003 #1 Skrevet 2. oktober 2003 Sliter så himlig med å få glassbordet mitt fint når jeg vasker d??? aner ikke hvordan jeg skal unngå skjolder og "flekker2? Noen eksperter der ute??
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2003 #2 Skrevet 2. oktober 2003 Ajax sin glassspray på flaske og en tørr klut!
jordbær Skrevet 2. oktober 2003 #3 Skrevet 2. oktober 2003 Enig med gjest over. Eneste måten å vaske et glassbord på, er å bruke vindusspray
Gjest gjesta Skrevet 2. oktober 2003 #4 Skrevet 2. oktober 2003 Sånn til hverdags bruker jeg microfiberklut for glass, og innimellom tar jeg en skikkelig shinings med nylonvask. Da vasker jeg og gnukker glassplaten både over og under.
Mrs. B Skrevet 2. oktober 2003 #5 Skrevet 2. oktober 2003 Vi sprayer på med Jif Universal og tørker så over etterpå med en tørr klut. Blir så rent som bare det.
vixen Skrevet 2. oktober 2003 #6 Skrevet 2. oktober 2003 Våt microfiber klut først for å få bort flekker og søl, og så en tørr en til å få alt blankt og fint! Funker skikkelig bra! Det samme gjelder vinduer! -viXen-
Gjest Shivani Skrevet 2. oktober 2003 #7 Skrevet 2. oktober 2003 Ja! Blå spray Jif og husholdningspapir (ikke sånt som "røyter")
Gjest Zalomine Skrevet 2. oktober 2003 #8 Skrevet 2. oktober 2003 Jeg bruker glass-spray ja, funker utmerket. Så lenge du for all el UNNGÅR ZALO OG ANNEN SÅNN SÅPE så går det nok bra. Men vasker du med zalovann, ja da kan du står er og vaske og vaske og vaske, for såpa forsvinner liksom ikke.... (ehh, EGENTLIG så bruker jeg duk jeg, så bordet er bare vasket en gang hvert jubelår...)
ivanka Skrevet 2. oktober 2003 #9 Skrevet 2. oktober 2003 min mamma skryter av resultatet med mikrofiberklut.
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2003 #10 Skrevet 2. oktober 2003 Jeg er "storforbruker" av alle disse sprayene - bruker de overalt - badet, kjøkkenet og selvfølgelig glassbord. OG nesten daglig på glassdørene, da jeg har en hund som sitter mye der med den våte snuten sin og ser ut...! Jeg har nå laget min egen - MEGET BRA - spray. Tok en tom flaske, fylte den opp med vann - en kork eller to med salmiakk og en bitte liten dasch med zalo. Den funker utrolig bra! ...og kostnaden er kanskje ...tja 1 kr.!!? :D
ivanka Skrevet 2. oktober 2003 #11 Skrevet 2. oktober 2003 sprayflaske med vann og en liten dæsj zalo kan forøvrig brukes til det meste. men personlig hopper jeg over salmiakken.
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2003 #12 Skrevet 3. oktober 2003 Den gang vi hadde glassbord brukte jeg blå jif spray og nal (gjorde det på samme måten som når jeg vaska vinduene). Kanskje litt uvant, men funka hos oss.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå