Gå til innhold

Jeg greier ikke ha samleie...

Fremhevede innlegg

Gjest raggsokken
Skrevet

Et noe ømt tema for meg, så jeg klikket "logg ut".

Uansett, jeg har en flott samboer, og vi har det veldig bra sammen. Utenom på et felt - i senga. Vi koser masse etc., men samleie greier jeg ikke & gjennomføre... Har aldri hatt sex, han er min første kjæreste (vært sammen i fire år, vi er begge 25).

Jeg er skikkelig gira på han, og føler meg også rolig og trygg. Blir våt og klar på alle måter, men det gjør så sinnsykt vondt når han skal inn i meg, så det må avbrytes hver eneste gang. Tampong, finger etc. er det ikke noe problem å få inn. Har prøvd med en dildo på str. med hans penis, hadde da også problemer. Bruker også glidemiddel.

Har vært hos gynekolog, og ingenting var unormalt (hadde bare en rutinesjekk, ikke spesifikk pga dette problemet).

Visste ikke om jeg skulle poste dette på seksualitet eller kropp/helse, men jeg lurer på om dere har noen tips? Hva i alle dager skal jeg gjøre...

*fortvilet*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min venninne har hatt noe av det samme problemet, bare ikke like ekstremt. Hun var hos flere leger og gynekologer og fikk beskjed om at det var sopp eller urinveisinfeksjon. Så fikk hun både antibiotika og soppkurer, men ingenting funka. (Hun har forsåvidt ikke hatt noen andre symptomer enn smerter ved samleie, så det er egentlig provoserende at de bare skriver ut medisiner i hytt og pine på den måten, men det er en annen diskusjon..)

Hun klarer å ha samleie med kjæresten, men det gjør sykt vondt. Gjør vist mindre vondt etter et par støt, så de har sex iblandt, og han er selvsagt klar over problemet.

For noen uker siden var hun imidlertid hos en ny gynekolog, som etter en liten sjekk kunne fortelle henne at hun rett og slett er "uvanlig trang"! I hennes tilfelle er det ikke noe å gjøre, annet enn laange forspill og masse glidemiddel, og så bite tenna sammen de første minuttene, men mulig at i ditt tilfelle finnes det andre løsninger?

Jeg synes du bør få en second opinion hos en dyktig gynekolog, og forklar situasjonen denne gangen. Dere fortjener et lettere sexliv enn dere har nå!

Og så må jeg også si du er heldig som har funnet en så flott fyr som er så forståelsesfull! Lykke til!

Gjest brutal_mann
Skrevet

Snakk med gynekologen om problemet. Vedkommende kan ha noe faglig kunnskap på lager. Merkelig det der med gynekologer. De vet merkelig mye om fitte.

Skrevet

For meg gjør det alltid sinnsykt vondt når han skal inn, selv med mye oppvarming og evt glidemiddel; vi bruker vanligvis kanskje et minutt eller to før han er helt inne. Kan til og med begynne å blø litt hvis det er lenge siden sist..

Men etter det går det helt greit.

Rent bortsett fra at jeg blir sår veldig fort.

Liker best korte samleier jeg, hvis oppvarmingen er lang og deilig funker det definitivt best for meg... :sjenert:

Vet om flere andre med samme problem - de har heller ikke funnet noe hos gynekologen.

Skrevet

Jeg har det sånn noen ganger, ikke så ille som deg, men da bruker enten lang tid på oppvarming eller veldig mye glidemiddel, eller så bare biter jeg det i meg de første minuttene så går det mye bedre, men du har kanskje prøvd dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...