Gå til innhold

Fikk mensen under sex!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åherregud, jeg ble så flau i dag.

Jeg og typen dreiv på, og da vi var ferdig var det en god del blod på penisen hannes, og rundt omkring der. Jeg ble helt satt ut, jeg har ikke pillefri uke enda. Jeg syntes det var ganske flaut, men han sa at det er sånt som skjer og at det ikke gjorde noe. Jeg syntes likevel dette var pinlig. Vi har nettopp blitt sammen, så kjenner ikke hverandre så godt enda.

Jeg vet at det er sånt som skjer og at jeg ikke burde henge meg opp i det og at jeg kommer til å le av det senere.

Er det flere som har opplevd lignende, eller andre pinlige ting med kjæresten?:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei slikt er ikke pinlig for min del. men nå nærmer jeg meg 30 da..

• Liker 1
Skrevet (endret)

Så lenge man har ekstra underlag i sengen slik at det ikke går inn i madrassen er det ikke noe problem :)

Endret av Venetar
Gjest Consensio
Skrevet

Det der er da ingenting å bli flau over. Har fått mensen under sex jeg også, og han har fått sår på strengen på penisen som har gjort at blodet bokstavelig talt har sprutet :fnise:

Det beste er å bare flire av det hele :)

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Det har skjedd med meg en gang også. Tror hans eksakte uttalelse var "shit happens" eller noe sånn. Var i alle fall ikke noen big deal...

Skrevet

No big deal, har opplevd det flere ganger.

Sier bare: Jeg tror du har fått mensen og så tar man en dusj sammen.

Skrevet

Det er da ikke flaut?! Er man kvinne, ja så har man faktisk mensen hver måned...

Tror neppe en mann ville friket ut- det er nok verre for henne :fnise:

Skrevet

Dette er noe de fleste har opplevd, som har vært seksuelt aktive lenger enn en måned.

No worries

Skrevet

Takk folkens=) Nei, jeg vet at det ikke er noe å bli flau over, men syntes likevel det var litt ubehagelig. Jeg har faktisk opplevd verre også. Jeg har også opplevd at det skjedde noe med strengen til x'n, og det sprutet blod overalt. Det var sinnsykt mye blod:p Syntes ikke det var spesielt flaut heller;)

Men det er greit å få bekreftet at det ikke er så uvanlig å få mensen under sex, da det aldri har skjedd meg før;)

Skrevet

Men det er greit å få bekreftet at det ikke er så uvanlig å få mensen under sex, da det aldri har skjedd meg før;)

Det er ganske vanlig om man går på pillen (særlig minipillen), da det kan forekomme småblødninger i utide.

Skrevet

Ikke pinlig i det hele tatt. Dere kommer til å le av det om en stund. Helt normalt.

Gjest Eurodice
Skrevet

Dette har jeg opplevd flere ganger. En voksen mann tar slikt med fatning, det er slikt som kan skje.

Men jeg ble flau og litt satt ut en gang. Jeg satt på huk over ansiktet til min elsker som slikket meg. Det var bare så deilig, jeg var i himmelen :happy: . Da jeg "landet", så jeg at mannen var blodig i ansiktet. Da var jeg rask med å komme meg av og ut på badet. Min venn lo og sa det hadde vært en deilig opplevelse, første gang han slikket en menstruerende kvinne. Jeg skulle egentlig ha menstruasjon en ukes tid etter dette, så den kom aldeles uventet. Akkurat dette har ikke skjedd meg mer enn den ene gangen.

• Liker 1
Gjest Melina*
Skrevet (endret)

Ikke mens vi hadde sex, men jeg tror det var andre gang jeg overnatta hos ham. Forholdet var med andre ord temmelig nytt... Prøvde å pakke bort lakenet i vaskemaskina, men han la noe annet inn, og nevnte helt tilfeldig, etter at jeg kom ned fra badet: "Jeg kan kjøpe bind til deg om du vil, det er ikke noe å være flau over." Han skulle bare visst hvor flau den kommentaren gjorde meg. Han tok det veldig pent da, men ærlig talt, gøy blir det ikke, og iallfall ikke i den vanskelige bli-kjent-fasen.

Endret av Melina*
Skrevet

Har skjedd med meg flere ganger :)

Tror egentlig at det ikke er så veldig uvanlig å ikke ha noe imot å kjøre brannbil :)

Skrevet

Det har skjedd med meg også, mange ganger. Helt ufarlig! :)

Særlig når man går på p-piller kan man begynne å småblø midt i syklusen. Man kan jo aldri vite når det skjer, og man kan ikke styre det selv.

• 3 uker senere...
Skrevet

skjedde meg og ganske tidlig i forholdet, litt flaut der og da får man si, men kunne ikke gjøre annet enn å le av heile greia :P

Skrevet

Oj , aldri skjedd m meg , har vert seksuell aktiv i 17 år.

Men så har jeg alltid vert presis på når den kommer da, så aldri tenkt tanken på å få mensen under sex :)

Men flau hadde jeg nok ikke blitt , hadde vel ledd godt jeg :fnise:

Skrevet

Så lenge man har ekstra underlag i sengen slik at det ikke går inn i madrassen er det ikke noe problem :)

Kjipt likevel...å måtte kjøpe ny underlagsmadrass og dyne...blod går vel ikke bort i rens engang?!

Skrevet

Hvis man vasker det med en gang burde det gå bra.

• 6 år senere...
Skrevet

Hvorfor tar alle gutta det så chill? Følte ikke at typen min gjorde det... forholdet er relativt nytt osv... da han kom hjem igjen etter å ha vært hos meg sendte han meg melding og spurte om jeg hadde slutta på pille... forklarte han greia med bortfallsblødning og at jeg ikke hadde noen blødning dagen før, så jeg trodde det var over og selvfølgelig så kom det på feil tidspunkt... han virka ikke blid, som om mensen er noe jeg kan kontrollere helt og fult... evig flau nå (dette skjedde i går) 😱 Skulle ønske han hadde tatt det like chill, for han virket ikke spesielt blid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...