Gå til innhold

Moderator !


punkyB

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sunshine-t

jo denne dagen kan godt være over snart.. ovker ikke mer kake og sånnt, mer opp-pakking av gaver og unger som løper rundt i huset og synger happi birrtei! :lol:

men littlå er bare ett år en` gang, så jeg holder nok ut.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo denne dagen kan godt være over snart.. ovker ikke mer kake og sånnt, mer opp-pakking av gaver og unger som løper rundt i huset og synger happi birrtei! :lol:

men littlå er bare ett år en` gang, så jeg holder nok ut.. :ler:

Vel - jeg kan jo alltids ofre meg og ta litt kake da !! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:oops: Sorry altså at jeg ikke har sett denne henvendelsen tidligere......... men hvilken morgendag er det snakk om a???

Er det liksom dagen i dag som du igår mente var morgendagen - eller snakker du idag om morgendagen som er i mårra???

Unnskyld altså - men en stakkars modderattor får ikke me sæi alt som skjer ............ :o :klø:

Men om atte dette var i går eller i dag eller i forrige uke........... kan ikke du bare sende en ny forespørsel da............ neste gang du trenger en utesettelse av morgendagen. Men husk da å vær nøye med å oppi hvilken DATO det er snakk om............. blir liksom litt enklere for en stakkars modderattor da....... :eeeh:

Tror jeg da.... :roll:

Hilsen fra en usikker moderator som ikke er helt sikker, men er bombesikekr på at igår er idag, og idag er imorgen! Åsse er jeg skråsikker på at igår var idag imårra :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo denne dagen kan godt være over snart.. ovker ikke mer kake og sånnt, mer opp-pakking av gaver og unger som løper rundt i huset og synger happi birrtei! :lol:

men littlå er bare ett år en` gang, så jeg holder nok ut.. :ler:

Kan jeg og få kake :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: Sorry altså at jeg ikke har sett denne henvendelsen tidligere......... men hvilken morgendag er det snakk om a???

Dette får dere ikke med dere - men slenger jeg med leppa så er dere kjappe :sjarmor:

Det var dagen idag som skulle unngås - men jeg har blitt utmerket tatt vare på her - tom. kake har jeg fått !!!

Men det er jo greit å vite til senere at jeg bare kan henvende meg til dere :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
:oops: Sorry altså at jeg ikke har sett denne henvendelsen tidligere......... men hvilken morgendag er det snakk om a???

Er det liksom dagen i dag som du igår mente var morgendagen - eller snakker du idag om morgendagen som er i mårra???

Unnskyld altså - men en stakkars modderattor får ikke me sæi alt som skjer ............ :o :klø:

Men om atte dette var i går eller i dag eller i forrige uke........... kan ikke du bare sende en ny forespørsel da............ neste gang du trenger en utesettelse av morgendagen. Men husk da å vær nøye med å oppi hvilken DATO det er snakk om............. blir liksom litt enklere for en stakkars modderattor da....... :eeeh:

Tror jeg da.... :roll:

Hilsen fra en usikker moderator som ikke er helt sikker, men er bombesikekr på at igår er idag, og idag er imorgen! Åsse er jeg skråsikker på at igår var idag imårra :sminkedokke:

:hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en god løsning:

Flytt til vestkysten av USA! Her ligger vi nemlig ni timer etter Norge.

Så morgendagen blir utsatt ja.

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en god løsning:

Flytt til vestkysten av USA! Her ligger vi nemlig ni timer etter Norge.

Så morgendagen blir utsatt ja.

:briller:

Kan jeg få innvilget pendlerstatus?? For da kan jeg jo være der det er fri til enhver tid. Liker best ettermiddager og kvelder serdu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie
Kan du være så snill å utsette morgendagen - jeg er ikke helt klar for den enda ! :o

Kan du ikke slette helgen istedet?

(i tilfelle jeg driter meg ut i Trondheim by?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan du ikke slette helgen istedet?

(i tilfelle jeg driter meg ut i Trondheim by?)

.. og det blir vel i så fall ikke småtterier heller det bokstavelig talt....

(har hørt om bønder i by'n .. men at buskapen går på tur alene er vel ganske nytt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...