Gjest Solstråla Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 I år har jeg nesten ikke fått solt meg i det hele tatt, dårlig timing med ferie og finvær. Bittelitt farge har jeg da fått, men skal til syden om 2 mnd og lurte på om det lønte seg for meg å prøve å holde på underlaget til da, slik at jeg har litt farge når jeg kommer dit. Dvs ta litt solarie, 1 gang per uke? til da. Eller bør jeg bare la huden hvile? Hvis jeg går for litt solarie, er det rigktig at man ikke skal bruke solkrem der? Ikke engang en med veldig lav faktor (feks 2)? Burde det ikke være bra for huden med fuktighet samt aldringstegn reduserende stoffer? Jeg skjønner at om man har på høy faktor så må man sole mer for å få farge, men jeg vil også ta vare på huden da. Noen som vet litt om dette?
Lea=) Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 Du skal ikke bruke solkrem i solarium. I noen solarium selger de krem el du kan smøre deg inn med før du begynner for å beskytte deg litt. Det er uansett ikke bra for huden å ta solarium. Ikke mye hvertfall. 10-15 min 1 gang i uken burde gå greit
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå