Gå til innhold

Han er så sjenert i senga

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre da han jeg treffer er så utrolig sjenert og for forsiktig i senga..

Jeg er ganske trygg av meg i senga, og har ikke mange sperrene eller hemninger, og hadde vel aldri trodd at jeg skulle bli smittet over til den "sjenerte side".

Vi kan kline endel i sofaen, så jeg merker at han blir kåt, men vi beveger oss alltid til senga hvis vi skal ha sex. Han er veldig til å kline med meg hele tiden før vi har sex, litt anspent klining kan man vel si. Han rører ikke en pupp på meg engang når vi kommer til senga, han bare fingrer meg, og det kan være ganske vondt da jeg ikke har rukket helt å bli kåt enda. Og etter litt anspent fingring hvor jeg også runker han, så legger han seg bare oppå meg med hodet sitt helt ved siden av mitt (Han står ikke akkurat på knæra foran meg når han skal føre penisen sin inn) Og etter det, så ligger han bare å småjukker litt og han kommer fort.

Jeg vet virkelig ikke hva jeg gjør da dette er noe av det værste jeg har opplevd. Han er i midten av 20 årene, og jeg vet at han har hatt endel sex. Men han har ikke hatt noen forhold før, men kun damer han har hatt i noen mnd, så går han videre. Mest sex i fylla og på ferier vil jeg tro. Jeg har hatt endel lange forhold hvor et godt sexliv er bygget opp, og er ikke helt vant til dette.

Men hele settingen bærer preg på at han er for forsiktig og usikker av seg..

Jeg får verken sett han eller noen følelse av han når vi har sex.. Det er alltid når vi skal legge oss i senga, og lyset er alltid slukket. Jeg har faktisk ikke sett "snoppen" hans engang.

Jeg er egentlig en liten bajas i senga, men med han, så blir jeg selv usikker da jeg ikke vil skremme han og kanskje han ikke er klar for alt jeg gjør.

Jeg vet ikke hvordan jeg kan gå med "baby steps" når det gjelder sex med han.

Har faktisk ikke utført oralsex på han engang.. Hadde ønsket at han skulle føle seg mer trygg på meg først.

Vi har bare kjent hverandre i en månede ca..

Noen tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med han, vis han hva du liker og bare gjør ting med han sånn impulsivt. Ikke gjør narr eller kritiser for det liker ingen, især hvis de føler seg usikre. Humor er viktig i sex syns jeg, evnen til å kunne le av seg selv.

Alt må læres og noen trenger lengre tid for å slippe seg løs.

Skrevet

Jeg vil så gjerne ta det opp med han, men han er så forsiktig og usikker av seg, så jeg er redd han vil bli skremt rett og slett..

Må prøve å formulere meg så godt som mulig for at det ikke skal virke som jeg klager eller noe..

Men jeg skulle gjerne visst om han var ukomfertabel i senga med meg.. Han sier at han har lyst på meg, og han sier aldri nei om han merker at jeg vil ha sex. Han prøver seg aldri, og er jeg som somregel tar intiativet.

Skrevet

Jeg tror jeg ville tatt han med på sexkurs om jeg var deg. Si at du har lyst å gjøre noe morsomt sammen som en investering i deres seksuelle fremtid fordi du bryr deg så mye om han, og også fordi du har lyst å tilbringem er tid sammen med han. Da kan du få avlært han mange av uvanene hans på en trygg måte (forutsatt at du finner et kurs som kun er forelesning).

Hvis det ikke er et alternativ ville jeg foreslått at du leser en sexbok, og når du finner en som er nyttig kan du foreslå at han også leser den fordi det hadde vært gøy å ha noen å diskutere med etterpå.

Det viktige når du gir tilbakemelding til partneren din er at du gir tilbakemelding i sandwithc-stil:

God tilbakemelding på hva han faktisk gjør riktig ("det gjør så godt når...")

Hva du vil forandre ("Kan du gjøre det litt mer forsiktig?"

Positiv tilbakemelding om et eller annet positivt med endringen "Det var bedre! Du er så deilig..."

Lykke til!

Skrevet

Han rører ikke en pupp på meg engang

Så kjipt...kunne aldri ha sex med en mann som ikke ga mye oppmerksomhet til pupper, uansett størrelse...

Skrevet

Mange gode råd her, råd som jeg vil bruke når han er blitt litt mer trygg av seg.. :)

Jeg kunne aldri sagt til han at det er "så godt når du gjør sånn og sånn..." Vi prater ikke noe når vi har sex..

Kunne heller ikke dratt han med på sexkurs enda, men det er noe jeg ønsker senere, for min egen del også. Jeg vet at han ville rett og slett ha driti på seg om jeg skulle dratt han med på noe sånt pr. dags dato :P

Jeg kan på en måte ikke si så mye før han garantert vil ta seg nær av det og bli skremt bort fra det å ha sex...

Er det ikke noe som vil gå seg til om jeg dytter han forsiktig i riktig retning?

Men jeg kan alltids spørre han om han syns det er ukomfertabelt å ha sex med meg, om vi kanskje burde vente litt til han ble tryggere på meg?

Skrevet

Han virker usikker. Jeg er selv slik i starten at jeg ikke vil at han skal slikke meg før vi er trygge på hverandre. Nå har jeg det litt som deg med tanke på at jeg skulle ønske kjæresten min var litt mer avslappet og tørrte slippe seg løs. Han er flink til å slikke og kan t.o.m bruke finger i rumpa mi, men savner liksom at han er enda mer vill. Vi har hatt problemer med sexen og får våres del så må vi bare slappe av å bygge det opp igjen på nytt. Han tar sjelden intiativ til sex og det er nok pga selvtilitten hans ikke er så bra om dagen.

Jeg er tolmodig og prøver å hjelpe han, men det er enklere sagt en gjort. Jeg har erfaring av at sexen i tidligere forhold har blitt bedre og bedre. Nå har vi vært sammen i 1 år og føler vi står fast, men lever i troen at det kommer seg og blir bedre.

Som andre sier så må man læres opp og han er nok usikker på om han gjør ting rett og redd for å slippe seg løs. Et par mnd er jo ikke lenge.

Ellers har jeg tenkt mye på om enkelte kanskje ikke passer like godt sammen på det området. Min kjæreste har hatt et langt forhold og noen korte så skulle jo tro han var trygg og godt opplært, men kanskje damene har vært urutinerte?

Jeg har lyst å prøve ut mye med han, men merker jeg ikke tørr for er redd han ikke liker det eller mister potensen. Han er litt sånn.

Skrevet

Som mann må jeg spørre:

Hva i alle verden er dette slags kar? Har han ikke fått med seg noe teori i årenes løp om hvordan dette må gjøres?

Nå er jeg jo selv godt gift og kan gamet ganske så bra. Men selv før jeg (omsider) fikk tatt jomfrudommen hadde jeg lest nok til å forstå at anatomien mellom mann og dama er forskjellig, og at det ikke bare er å peise på.

Fyren må tåle at du snakker med ham om dette. Du må huske at når du ikke sier noe, tror han jo at alt er såre vel. Gjør du ikke det, blir du jo snart lei hele greia.

Skrevet

Hva med å dele en flaske vin en kveld? Kanskje han blir litt mer "frempå" da, eller kanskje du tør å ta det opp?

Skrevet

Flau og skamfull?

"Jeg har så lyst til å suge deg, kan jeg få lov?" kunne kanskje være noe å prøve - hvis du vil da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...