Capricorn Skrevet 22. august 2010 Forfatter #22 Skrevet 22. august 2010 Jeg går ikke inn på artikkelen du linket til. Klarer ikke å lese om slikt. Blir rasende forbannet når jeg hører om dyremishandlig og tåler hverken å høre om det eller se det. Til dere som er så i mot å ha katt som innekatt. Er det så rart for dere at jeg vil ha kattene mine som innekatter, når det skjer så mye fælt med dyr ute? Jeg skjønner godt at du vil ha dem inne. Skulle egentlig det jeg også, men det var ikke så lett med han vi har nå. Skal innrømme at jeg tenker mye på det når han er borte lenge. Heldigvis er han ikke langt unna og kommer stort sett når vi roper. Jeg spurte dyrlegen siste jeg var der om det var et stort problem her jeg bor. Det er det heldigvis ikke. De dyrene de får inn med skader, er det misstanke om at det har skjedd i hjemmet!
Gjest BabyBlue Skrevet 22. august 2010 #23 Skrevet 22. august 2010 Jeg går ikke inn på artikkelen du linket til. Klarer ikke å lese om slikt. Blir rasende forbannet når jeg hører om dyremishandlig og tåler hverken å høre om det eller se det. Til dere som er så i mot å ha katt som innekatt. Er det så rart for dere at jeg vil ha kattene mine som innekatter, når det skjer så mye fælt med dyr ute? Enig. Dyreplageri er blitt for vanlig å lese om her i Rogaland. Tør ikke ha katten min løpende fritt ute. Det siste jeg vil er at noen skal drepe han for morro skyld. Syke, syke mennesker : /
anna merete Skrevet 22. august 2010 #24 Skrevet 22. august 2010 Nei, jakt ned dyreplagerne og knus kneskålene deres med et balltre
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #25 Skrevet 22. august 2010 Jeg går ikke inn på artikkelen du linket til. Klarer ikke å lese om slikt. Blir rasende forbannet når jeg hører om dyremishandlig og tåler hverken å høre om det eller se det. Til dere som er så i mot å ha katt som innekatt. Er det så rart for dere at jeg vil ha kattene mine som innekatter, når det skjer så mye fælt med dyr ute? Jeg har lest artikkelen det ble linket til, og jeg så for meg at det måtte være eiere som ville kvitte seg med katten sin på en "lettvint" måte, for katten var inni en dyrebag, såvidt jeg forsto - det var bilde av den også. Jeg håper at noen som leser artikkelen vil kjenne igjen bag'en på bildet og komme på hvem de kjenner som har hatt en slik bag og "plutselig" har mistet katten sin - dette burde anmeldes - tenk for en lidelse det måtte vært for den katten! Fy f..!!! (Dette var like utenfor Trondheim..)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå