Gå til innhold

Noe under føttene

Fremhevede innlegg

Gjest Anonym person
Skrevet

Hei alle sammen.

Jeg har prøvd å søke på forumet, nettet, google bilder. Jeg finner det ikke ut.

På innersiden av foten kjennes det litt ruglete, og jeg trodde det var sopp. Det kan godt hende det er det også, men det er ikke tørt og sånn som fotsopp er. Ikke ligner det på bildene heller. Jeg har også tatt en runde med lamisil, og det ble ikke borte i det hele tatt. Er det noen som vet hva det kan være? Det har vært der en liten stund ettersom lamisil bl.a. ikke fungerte, og nå vil jeg ha det vekk en gang for alle.

Det har ikke spredd seg noe særlig, men det er på innsiden av den ene foten, mer "langt" enn "bredt" område som føles ruglete på en måte. "Ruglene" er også litt røde.

Takk for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for dere sarte sjeler, ikke klikk på dette...

kan det være noe slikt?

http://www.youtube.com/watch?v=RgmlqtKK8Qc

Vet det oxo var en jente der, men fant ikke klippet. Hun var lubben, med blodnt kort hår, så etterpå var hun brunette. Tror kanskje det er hennes probl du har... At det er bakterier, og du må til legen. Lukter det? Går føttene i oppløsning.

Gjest Anonym person
Skrevet

Får ikke åpnet videoen...

Men nei, absolutt ikke. Det er som resten av foten, bare at det er ett ruglete området. Jeg trodde først det var sopp, men det er ikke sånn som de forklarer hvordan sopp ser ut, og dessuten fungerte ikke lamisil behandlingen enda jeg fulgte pakkningsvedlegget nøye.

Min erfaring med dette er også at noen har det på hendene. På hendene kan det ligne litt mer på vorter kanskje, bare "glattere". Vet absolutt ikke hvordan jeg skal forklare det noe bedre...

Skrevet

Får ikke åpnet videoen...

Men nei, absolutt ikke. Det er som resten av foten, bare at det er ett ruglete området. Jeg trodde først det var sopp, men det er ikke sånn som de forklarer hvordan sopp ser ut, og dessuten fungerte ikke lamisil behandlingen enda jeg fulgte pakkningsvedlegget nøye.

Min erfaring med dette er også at noen har det på hendene. På hendene kan det ligne litt mer på vorter kanskje, bare "glattere". Vet absolutt ikke hvordan jeg skal forklare det noe bedre...

Har de blank overflate? Klør eller irriterer det?

Skrevet

Hva mener du med innersiden av foten? Under, eller? Fotsålen?

Klør det? Kan du se blemmer, eller prikker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...