Gå til innhold

Oktoberjente med barn nr 2 på vei :) :)


oktoberjente

Anbefalte innlegg

Da flytter jeg inn hit, etter å ha testet positivt forrige mandag :) Er bare 5+0 så MYE kan skje, men har en bedre følelse denne gangen så vi håper det beste :)

Foreløpig termin rundt 21.april

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sniker meg inn for å si GRATULERER!! :)

Er selv heelt fersk prøver, akkurat startet på PP1 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det :) Nesten uvirkelig at det skulle klaffe så fort, hadde en SA i juni så det gikk på første forsøk etterpå :) Kuttet ut pillene i slutten av januar så tok litt lenger tid før det, men må vel uansett regne meg som heldig!

Du har en spennende tid foran deg :) Siden jeg har et barn fra før så vet jeg litt mer hva jeg går til denne gangen og kjenner at jeg gleder meg enda mer nå enn sist - som ikke var videre planlagt, men veldig gledelig nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene går saakte, likevel syns jeg tiden flyr - er det ikke rart?? Er 5+3 i dag, "bare" 6 uker igjen til de magiske 12!

Formen er bare bra enn så lenge, brekker meg litt innimellom og ømme pupper, men det er det hele. Hadde ingen plager sist heller så satser på å være like heldig denne gangen :)

Klarer ikke helt å slippe gleden løs riktig ennå, SA sist sitter fortsatt i, herren i huset derimot har alt begynt å tenke på navn og snakker til magen på kvelden. Han er jo litt søt :rødme:

Nå er det helg og kvalitetstid med herren i huset. Lillemor skal overnatte hos mormor - god deal for alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med spire i magen! :rødme:

Tusen takk :) veldig koselig med en sånn liten hemmelighet syns vi :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er veldig koselig! :)

Hvordan er formen så langt da?

Formen er bare bra den, litt småuggen om jeg er veldig fysisk aktiv bare :)

Har veldig lyst til å bestille tidlig UL for å se at alt er bra, men tror jeg skal vente litt til - ellers ender jeg opp med å ta 2 for å være sikker :P

Ingen som vet om det ennå, men fikk litt rare blikk og kommentarer i helga da vi var på konsert og jeg ikke skulle drikke øl. Det hadde jeg jo vanligvis gjort så jeg slet litt med å komme på en god unnskyldning.. :)

"Er du gravid igjen?"

"Er det eneste grunnen til at man ikke drikker?"

"Ja, igrunn.."

Også ble det ikke sagt noe mer om det :P

Hvordan er din form Iril? Syns ikke det er lenge siden jeg leste i prøvedagboka di og nå ser jeg at du er halvveis i sv.skapet allerede! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var dritdårlig, så min dagbok er bare syting og klaging frem til nå, omtrent.. :ler:

Uffda, da er det lov å syte og klage litt :) Hadde ingen plager sist heller jeg, så kanskje jeg er blant de heldige som slipper unna? Samtidig så vet man jo hvertfall at noe foregår der inne?

Føler meg skikkelig oppblåst på morran - såpass mye at jeg føler jeg må tilpasse klærne etter det, hvis ikke vil nok noen skjønne hva som er på ferde :rødme: Sistgang fikk jeg ikke mage før etter ordinær UL så kanskje det er slappere der inne denne gangen? :fnise:

I morra er det ut med jobb og nok en gang må jeg hoste opp en grunn til hvorfor jeg ikke skal drikke noe - rart det skal være sånn i grunn,at jeg føler jeg må forklare hvorfor - burde ikke et enkelt "har ikke lyst på" vært nok??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gikk det galt denne gangen og :( :( :(

Har hatt og har fortsatt noen utrolig tunge dager, føler meg skikkelig deprimert og ser ikke lyst på noen ting. Klarer å glede meg over lille snupp, men utover det er jeg helt zombie.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...