Gå til innhold

skal ta brystreduksjon i morgen..

Fremhevede innlegg

Gjest jente22
Skrevet

skal som sagt ta brystreduksjon i morgen,og gruer noe vannvittig,spes til narkosen..noen som kan berolige meg??på forhånd takk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er større sjanse for at du dør i en bilulykke på vei til sykehuset, enn av narkosen :klemmer:

Skrevet

Narkose var faktisk veldig morsomt på en måte. Jeg var også dritnervøs, men det var ikke noe å grue seg for. Før jeg visste ordet av det var jeg borte og så våknet jeg i senga. Var som om det hadde gått et sekund, skikkelige rart :)

Du rekker ikke å reagere før du er borte og vips våkner igjen. Eneste kjedelige var at jeg reagerte på narkosen etterpå og kastet opp, men det er ikke farlig.

Det går så bra skal du se. Over før du vet ordet av det.

Gjest SmallTalk
Skrevet

Narkosen er ikke noe å grue seg til. Er du heldig er formen bra etterpå, er du uheldig, så har du hangover og er kvalm. Uansett så er dette noe som går relativt raskt over, og du får kvalmestillende dersom du skulle trenge det.

Skjønner ikke at narkose skal være noe å grue seg til? Man får kanyler i armen, pumpa med narkosemidlene blir satt på og man er borte på under 10 sek. Folka rundt deg er hyggelige, tar vare på deg og gjør sitt beste for at du skal ha det bra. :)

Jeg ville vært mer bekymret for eventuelle smerter dagene etterpå. :)

Skrevet

skal som sagt ta brystreduksjon i morgen,og gruer noe vannvittig,spes til narkosen..noen som kan berolige meg??på forhånd takk! :)

ønsker deg lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...