Gjest gjest nu Skrevet 1. oktober 2003 #1 Skrevet 1. oktober 2003 Har noen hørt om forstyrret menstrusjonsyklus etter å ha tatt angrepille? Jg er nå ca 5 dager over forventet begynnende mens. Test viser at jeg er ikke gravid, men jeg får ikke mensen, og det gjør meg bekymret. SÅ kan angrepille forskyve mensen? Må legge til at jeg fikk en blødning (varte 4 dager) en uke etter angrepillen - det var en uke etter at jeg hadde mensen. :-?
Brudulja Skrevet 1. oktober 2003 #2 Skrevet 1. oktober 2003 Jeg tror det kan gjøre det, mener at det står på pakka også. En venninna av meg har vært bekymret for det samme akkurat nå; men den kom til slutt - nesten 2 uker forsinket!
Tusseline Skrevet 1. oktober 2003 #3 Skrevet 1. oktober 2003 Dersom du har vært meget anspent i det siste, kan dette påvirke menssyklusen din.
Nøtteliten Skrevet 1. oktober 2003 #4 Skrevet 1. oktober 2003 Det tok mange uker før jeg fikk den etter angrepille.. Tror nesten det var 2-3 uker over tiden..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå