Gjest Blondie65 Skrevet 17. august 2010 #21 Skrevet 17. august 2010 Jeg har hørt at om man har vært uheldig og kan ha bli smittet med hiv, så kan man løpe på legevakten samme dag det har skjedd og få en slags medisin som kan hindre at man får HIV. Stemmer det? Ja men da må du vite at du har vært utsatt for HIV smitte. Kanskje du skal ringe kjekkasen og spørre om du bør få HIV medisin og hva slags tester HAN har tenkt å ta og om det er noen du burde ta? Nei altså, det var en dårlig spøk. Men jeg tviler på at du får HIV medisin uten å kunne vise konkret til at du VET vedkommende har det.
waco Skrevet 17. august 2010 #22 Skrevet 17. august 2010 Bakfra? Anal? Hva skal man med angrepille da?
AnonymBruker Skrevet 17. august 2010 #23 Skrevet 17. august 2010 Bakfra? Anal? Hva skal man med angrepille da? nei, dummen, man kan jo bli tatt bakfra uten at det må foregå analt. viss det er det hullet jeg tenker på, så må det nok en angrepille til.
B.A. Skrevet 17. august 2010 #24 Skrevet 17. august 2010 Herregud, stakkars deg. Det må ha vært en helt forferdelig opplevelse, at han som du stoler på tramper ned alle grenser. Godt du sier du ikke vil treffe han igjen. Lykke til med legetimer og alt sammen.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2010 #25 Skrevet 17. august 2010 Herregud, stakkars deg. Det må ha vært en helt forferdelig opplevelse, at han som du stoler på tramper ned alle grenser. Godt du sier du ikke vil treffe han igjen. Lykke til med legetimer og alt sammen. God klem til deg også, B.A. TS
AnonymBruker Skrevet 17. august 2010 #26 Skrevet 17. august 2010 men så så jeg med sidesynet mitt at han tok av kondomet Han ville bli far ;-))
Gjest hias Skrevet 17. august 2010 #27 Skrevet 17. august 2010 jeg synes faktisk du skal bruke det du har nå av selvtillitt og fortelle ham akkurat hvor landet ligger: han kan ha smittet deg med noe, og hva han gjorde er et overgrep - og det han gjorde kvalifiserer for anmeldelse av voldtekt. han bør be på sine knær at du faktisk ike er smittet - og at neste jente han blir forelsket i aldri treffer deg eller andre han har gjort det samme med. for en ekkel, ekkel og utrolig respektløs fyr.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2010 #28 Skrevet 17. august 2010 Er det plutselig ikke en ærlig sak å ville bli far?!
Nuith Skrevet 17. august 2010 #29 Skrevet 17. august 2010 Det er ikke særlig ærlig når du prøver å lure noen til uvitende å bli mor, bare fordi du vil bli far..
kristian82 Skrevet 17. august 2010 #30 Skrevet 17. august 2010 (endret) Jeg har hørt at om man har vært uheldig og kan ha bli smittet med hiv, så kan man løpe på legevakten samme dag det har skjedd og få en slags medisin som kan hindre at man får HIV. Stemmer det? Stemmer det. Men det må tas innen 24 timer mener jeg (ikke heeelt sikker på timeantallet, mulig det er 12 timer og mulig det er 48 timer lissom) , og det klarer ikke å garantert forhindre en eventuell smitte, men bidrar til å redusere sannsynligheten mener jeg. Det gis ved tilfeller av f.eks. voldtekt også = tilfeller hvor man IKKE VET om personen har Hiv, så ser ingen grunn til at du ikke kan få den medisinen. Endret 17. august 2010 av kristian82
AnonymBruker Skrevet 17. august 2010 #31 Skrevet 17. august 2010 Stemmer det. Men det må tas innen 24 timer mener jeg (ikke heeelt sikker på timeantallet, mulig det er 12 timer og mulig det er 48 timer lissom) , og det klarer ikke å garantert forhindre en eventuell smitte, men bidrar til å redusere sannsynligheten mener jeg. Det gis ved tilfeller av f.eks. voldtekt også = tilfeller hvor man IKKE VET om personen har Hiv, så ser ingen grunn til at du ikke kan få den medisinen. Oi ... da burde jeg egentlig dra ned på legevakten likevel, da? Itilfelle rottefelle. Jeg orker ikke ødelegge livet mitt pga han. Kjøpte angrepille isted, så da slipper jeg å bekymre meg for graviditet..
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2010 #32 Skrevet 17. august 2010 Stemmer det. Men det må tas innen 24 timer mener jeg (ikke heeelt sikker på timeantallet, mulig det er 12 timer og mulig det er 48 timer lissom) , og det klarer ikke å garantert forhindre en eventuell smitte, men bidrar til å redusere sannsynligheten mener jeg. Det gis ved tilfeller av f.eks. voldtekt også = tilfeller hvor man IKKE VET om personen har Hiv, så ser ingen grunn til at du ikke kan få den medisinen. Medisinen kan uansett langt fra garantere at smitte forhindres, kun redusere risikoen. Jo tidligere en starter med tablelttene etter eksposisjonen for smitte, jo bedre. Det gis inntil 72 timer etterpå, men etter 48 timer er det lite sannsynlig at en oppnår noen beskyttelse.
Gjest meg Skrevet 18. august 2010 #33 Skrevet 18. august 2010 fy søren for en idiot!!! Her ville jeg tatt en grusom hevn... eller i hvertfall hevn- ring om fire mnd og si du er gravd/smittet av noe bare for å skremme ham. Fortell også at det der klassifiserer som overgrep... fyren skulle vært KASTRERT!!!!
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2010 #34 Skrevet 18. august 2010 meg-- mente fire uker... og mente gravid
AnonymBruker Skrevet 18. august 2010 #35 Skrevet 18. august 2010 meg-- mente fire uker... og mente gravid hehe ... : )
Stefan Skrevet 19. august 2010 #36 Skrevet 19. august 2010 Dette var ikke bra i det hele tatt. Kondombruk for meg er et nødvendig onde når jeg er singel eller ny i et forhold. Det er mye bedre uten, men man må respektere både situasjonen og den andre parten. Det er mye smitte der ute. Dump fyren, og ta deg en legesjekk du.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2010 #37 Skrevet 19. august 2010 Noen menn vil gjerne bli fedre, og da er det like greit å kjøre på!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå