Gå til innhold

Oppblåsbar dobbel sovemadrass


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Senga mi tok plutselig dukken, jeg er ikke interessert i å kjøpe ny seng før jeg har undersøkt markedet, og har heller ikke tenkt til å sove på hverken gulvet eller sofaen til jeg har bestemt meg for ny. Jeg trenger tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har hatt den største jyskmadrassen i noen år nå. Ikke som fast soveplass, selvsagt, men den er med på turer både titt og ofte. Kjempegod, praktisk og billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clas Ohlson har også slike, men jeg ser at Jysk er en del billigere. De fra Clasern kommer iallfall med elektrisk pumpe, det stod det ikke noe om på jysk sine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Madrassene fra Jysk kommer uten pumpe.

Vær også obs på at Jysk selger flere typer manuelle pumper, og ikke alle passer til disse madrassene. Det oppdaget jeg i sommer... Heldigvis prøvde jeg å blåse opp madrassen før jeg tok den med på campingferie!

Madrassen er god å ligge på alene. Personlig synes jeg det blir mye humping og skumping når en ligger to stk på den, særlig hvis den en deler madrass med ikke ligger heeeeelt stille hele natten gjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madrassene fra Jysk kommer uten pumpe.

Vær også obs på at Jysk selger flere typer manuelle pumper, og ikke alle passer til disse madrassene. Det oppdaget jeg i sommer... Heldigvis prøvde jeg å blåse opp madrassen før jeg tok den med på campingferie!

Madrassen er god å ligge på alene. Personlig synes jeg det blir mye humping og skumping når en ligger to stk på den, særlig hvis den en deler madrass med ikke ligger heeeeelt stille hele natten gjennom.

Mulig det er snakk om forskjellige madrasstyper, men jeg har denne, som bare plugges i en kontakt, så blåser den seg opp selv. (Kjipt når man er ute, men inne går det jo helt fint.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vurderer også å kjøpe meg en slik Jysk luftmadrass en kan pumpe opp ved å stikke den i stikkontakten, jeg planlegger å bruke den noen netter på rad. Det blir ikke slik at luften går litt ut i løpet av natten og en kan våkne opp på gulvet? Og går det bra å ha det litt morro i den når man er 2? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips: Ikke pump madrassen helt full, da mister den noe av fleksibiliteten. La det være litt rom å gå på, så slipper du å sove en sten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Mulig det er snakk om forskjellige madrasstyper, men jeg har denne, som bare plugges i en kontakt, så blåser den seg opp selv. (Kjipt når man er ute, men inne går det jo helt fint.)

Jeg har den typen som er lenket til i det aller første svaret i denne tråden, og den har ingen strømtilkobling, så Jysk har nok flere typer :)

Hvis en ikke skal ha med seg madrassen på camping, ville jeg nok valgt en med elektrisk pumpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare komme med et generelt tips: Madrassen blir svært lett klam. Den blir bedre med et håndkle under lakenet, men om du er en varm sover, kan det bli i svetteste laget.

Ellers syns jeg komforten var topp - madrassen, som jeg brukte som gjestemadrass på hybelen, var bedre enn den madrassen som fulgte med rommet der jeg bodde. Så jeg meldte meg som regel frivillig til å sove på gulvet når jeg hadde besøk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte ligge en uke på en sånn madrass på ferie..jeg og sambo. Helt grusomt!!!!! Vi ramla sammen på midten, madrassen var jo iskald( hvis det er kjølig i rommet er jo madrassen samme temp, umulig å varme den opp..)og komforten var 0, ville aldri kjøpt en sånn. MEEEEEN hvis du skal sove alene, og har et ulllteppe oppå lakenet kan det gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan fort bli kaldt på ein sånn, men med teppe under lakenet så går det greit. Viss me trenger ekstra soveplasser til gjester så kjøper me enkeltmadrasser sidan det kan vere ukomfortabelt med ein partner på samme luftmadrass.

Alternativ kan vere gjesteseng?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...