AnonymBruker Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 For et par dager siden hadde jeg og kjæresten sex, han "bomma" en gang og var innom bak før han fortsatte. Jeg vet at dette er fy-fy, og var da obs på å vaske meg og gå fort på do etterpå i håp o at jeg ikke skulle få en urinveisinfeksjon. Dagen etter kjente jeg alerede en helt intens brennende smerte når jeg skulle tisse. Jeg ringte legen og har fått time i dag (om noen timer). La meg til å sove, og våknet av at jeg tisset på meg. Det er den værste følelsen jeg noen gang kan huske. Nå gjør det så vondt at jeg ikke klarer å sove, jeg har begynt å blø litt og jeg kan ikke slappe av (kjenner at all kontroll av blæra blir borte samme sekund, og at jeg begynner å tisse igjen). Jeg har hatt mange urinveisinfeksjoner før, men dette er i en klasse for seg selv. Er det noen som har hørt eller opplevd noe lignende? det er utrolig skummelt hvor forferdelig dette er, klarer ikke slutte å gråte av både smerte og skam.
Berentsens Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 Urinveisinfeksjoner hos kvinner er veldig vanlig. Ingenting å være flau over. Kom deg til lege, få litt antibiotika, og så blir du frisk!
Gjest Blondie65 Skrevet 17. august 2010 #3 Skrevet 17. august 2010 (endret) Og så forteller du han kjæresten din at skal han innom bak får han ha på kondom - ellers blir dette konsekvensen og det går jeg ut fra at han ikke vil at du skal gå gjennom en gang til. Endret 17. august 2010 av Blondie65
Gjest gjestus123 Skrevet 17. august 2010 #4 Skrevet 17. august 2010 Helt vanlig det å ha urinveisinfeksjon/blærekatarr, mange jenter har dette flere ganger i året. Hvorfor er det flaut?
Gjest Cho Skrevet 17. august 2010 #5 Skrevet 17. august 2010 Jeg er tydeligvis spesielt utsatt for urinveisinfeksjoner, og jeg får ofte sånne heftige anfall som du har nå. Det er veldig viktig at du kommer deg til legen, så du unngår nyrebekkenbetennelse. Det har jeg også hatt, og en urinveisinfeksjon er bare blåbær i forhold! Ring legen og si du har en kraftig urinveisinfeksjon, så får du nok komme inn ganske fort. De tar en urinprøve som du får svar imens du venter, og så får du antibiotika. I mellomtiden burde du drikke mye appelsinjuice, eller kjøpe tranebærkapsler på apoteket eller butikken. God bedring!
camilie Skrevet 18. september 2010 #6 Skrevet 18. september 2010 På onsdag var jeg så dum at jeg holdt meg da jeg var på kino. Gikk ikke på do fordi jeg var redd jeg ikke skulle få opp døra på kinoen igjen når jeg var tilbake. Alerede når jeg kom hjem fra kinoen kjente jeg at det kom. Hev i meg tranebær tabletter og masse vann, sitter ennå med den. Jeg har hatt blærekatarr sinnsykt mange ganger siden første gang jeg hadde det i 2006. Det er utrolig slitsomt og plagsomt, for ikke å snakke om smertefult. Har gått på mange forskjellige antibiotika kurer, i fjor sommer hadde jeg det i 2-3 mnd og gikk på 3 forskjellige kurer. Til slutt tror jeg faktisk det endte opp med bare å gå over av seg selv. Snakket så vidt med moren til en veninne som er homeopat for et par mnd siden. Hun fortalte meg at antibiotika egentlig ikke er noe bra mot blærekatarr, fordi det dreper bakterier man skal ha også. Hun ga meg tips om å bruke melkesyrebakterie tabletter, 1000-1500mg C-vitamin hver dag, hun sa også at det var viktig å følge pakningsvedlegget på tranebær tabletter, og ikke slutte brått på det når symptomene er over, men trappe sakte ned på de. Gikk ned på helsekosten og kjøpte C-vitamin i 750mg kaplser for det var høyeste dose jeg fikk + melkesyre tablettene, kom på 400kr.. Sitter i stooort håp om at dette skal fungere for jeg reiser til Praha på mandag og vil virkelig ikke at dette skal gå utover turen med kjæresten! Finnes det virkelig ikke noe man kan gjøre for å få fjernet dette? Jeg er så utrolig lei av å måtte alltid passe på, ikke være ute for lenge, skifte med en gang etter bading osv. Ingen type operasjon man kan gjennomføre?? Er så lei!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå