Gå til innhold

Asiatiske kvinner vil bli Hvite .

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så en domumentar på nrk om asiatiske kvinner som bruker bleke produkter for å bli hvitets mulig.Litt sykt da mange fikk ødelagt huden sin

Make me white

Hva synes du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er sånn med de fleste mennesker. Vi vil bli noe vi ikke er. I Japan går de med paraply om sommeren for å unngå å bli brune av sola, i Norge så legger vi oss i sola for å bli brune. Jeg vet ikke om asiaternes hvithetsønske er noe verre enn vårt brunhetsønske. Vi bruker selvbruningskrem, spray-tan og solarium. Ingenting av dette er bra for huden (sol og solarium er det hvis du har eksem, men det har ikke alle).

Endret av Het Potet
Skrevet

Det er sånn med de fleste mennesker. Vi vil bli noe vi ikke er. I Japan går de med paraply om sommeren for å unngå å bli brune av sola, i Norge så legger vi oss i sola for å bli brune. Jeg vet ikke om asiaternes hvithetsønske er noe verre enn vårt brunhetsønske. Vi bruker selvbruningskrem, spray-tan og solarium. Ingenting av dette er bra for huden (sol og solarium er det hvis du har eksem, men det har ikke alle).

Tror nok de var en smule værre enn oss nordmenn.Msnge av disse produktene gjorde at huden ble brent,de fikk infeksjoner og flekker i ansiktet pga noen av produktene.Selvom de var ulovlige ble de solgt.

Mange av barna ble favoritisert hvis de var hvite.Brune barn ble sett på som stygge.

Gjest Agurkolat
Skrevet

Eg dekker meg slik til om sumaren for å ikkje bli brun. Kan ikkje fordra og vera brun. Skjønnar ikkje kvifor folk vel å smøra seg inn i allslagens dritt, sånn at dei ser ut som ei gulerot..

Skrevet

PS MERKES OGSÅ AT DISSE KVINNENE SOM HOLDER SEG UNNA SOLA HAR MYE FINERE HUD OG SER YNGRE UT.Skandinaviske damer derimot ser så gamle ut pga sol/solarium.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...