blahblahblah Skrevet 16. august 2010 #1 Del Skrevet 16. august 2010 Det er min første skoledag på onsdag. Skal begynne første året på vidergående. Hva foreslår dere jeg går med? Jeg er ganske høy, om det spiller noen rolle, og ganske slank om det har noe å si til hva dere foreslår... ANYWHO. Jeg tenkte kanskje: Blå jeans Hvit t-skjorte med lomme Skinnjakke og noen ringer? men veske med nagler på eller uten? Jeg er totalt LOST Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2010 #2 Del Skrevet 16. august 2010 Tja. Jeg skal ha hvit genser, en brun/grå thigts med en brun skinnjakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casablanca Skrevet 21. august 2010 #3 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Så lenge du føler deg fantastisk i klærne, og de ikke er FOR pyntet eller FOR hverdagslig(tenker mitt når jeg ser utvaskede joggebukser og hettegensere på første skoledag...), så er det fint. Et annet tips er å spare de beste klærne til andre skoledag. Den første dagen er gjerne kort og alle er så spente og oppspilte at de ikke så lett legger merke til detaljer som andre dagen. For all del - kle deg bra på første dag også, men ikke glem at det ikke er nødvendigvis første dag du skal "vise deg frem" mest på. Begynner 1. vgs på mandag jeg og Edit: ser jo først nå at det var på onsdag du begynte. Hehe. Jaja. Endret 21. august 2010 av Casablanca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå