AnonymBruker Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 det siste året har jeg utforsket min seksualitet litt. jeg har alltid vært underdanig men bare hatt vaniljekjærester. jeg har møtt og testa noen dominante og småsadistiske menn fra bl.a smil. og nå er jeg lei av dem! noen av dem var hyggelige nok men noen var direkte slemme og tok null hensyn til min smerteterskel. bl.a ville de piske meg med spanskrøret helt til jeg blødde og hadde sår i flere uker etterpå. deepthroate meg helt til jeg kasta opp. festa håndjerna altfor stramt så jeg fikk sår og lå og hadde vondt under hele "samleiet". og analsex uten å varme opp hullet mitt først (jeg trenger lang tid på å åpne meg opp og gjøres det for fort er det grusomt, verste smerten jeg har følt). hvorfor er de sånn? er det bare en ufarlig legning og de blir kåt av å herse med en "slave" eller er det noe psykisk galt med dem siden de nesten mishandler meg selv om de vet jeg ikke liker smerte? prøver de å få utløp for frustrasjon, fra jobb/familie/problemer i livet? jeg vet det er mange underdanige jenter som tenner på å bli brukt og "mishandlet" og straffet men jeg er ikke så ekstrem... noen tanker?
AnonymBruker Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 Det er derfor man skal være forsiktig med hvem man utforsker den siden av seksualiteten sin med. Finnes dessverre masse psykos der ute. Når man driver med den typen sex er det utrolig viktig at man kommuniserer og gjerne snakker litt om det på forhånd. Har du vært helt klar på hva du ønsker fra disse mennene? Hvis noen, som du sier, misshandler deg når de vet du ikke liker smerte, så er det ikke riktig i det hele tatt. Begge to må være helt klar på hva de forventer av forholdet. Hvis du ikke vil ha smerte og straff, men bare bli dominert (hva du enn legger i det) så må det bli avklart med en gang. Jeg er i et slags forhold med en dominant mann nå, og han har sagt rett ut at han ikke kommer til å stoppe hvis jeg sier nei, stopp eller au, han kommer bare til å stoppe hvis jeg bruker kodeordet vårt. Han liker å påføre meg smerte (og jeg liker at han gjør det), han blir kåt av at jeg kjemper i mot og elsker å få gjøre som han vil. Men jeg vet at han er glad i meg og tilber kroppen min. Han er også en snill mann, som er kosete og hensynsfull. Så vi har funnet noe som fungerer for oss.
<CupCake> Skrevet 16. august 2010 #3 Skrevet 16. august 2010 Bare en tanke.. Det er mange menn som faktisk skriver en slags "kontrakt" først, slik at de vet nøyaktig hva du vil og ikke vil - hva du godtar og ikke godtar og har sikkerhets ord. Det er DRØSSEVIS av dem som faktisk (de uten "kontrakt" også) som er kjmpe seriøse.. du virker som du har møtt på syke syke mennesker. Jeg var syskjerrig for en del år siden og snakket med en kar - han ga meg en sånn "kryss her for det du er ok med" skjema, snakket om grenser, tillit og sikkerhet.. jeg valgte å aldri gjennomføre det, men hadde nok følt meg helt trygg med denne mannen som virket som han likte det han drev med - men ikke på en sadistisk måte, på en dominant lek måte..
Gjest MikeWaters Skrevet 16. august 2010 #4 Skrevet 16. august 2010 noen tanker? Ja, du må fininnstille dine sosiale antenner.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2010 #5 Skrevet 16. august 2010 en av dem bad meg også fylle ut skjema med hva jeg ville og ikke ville. ang. de andre, så snakket vi på forhånd om hva grensene mine var. men likevel tok de ikke hensyn. på den siden er det også kontaktannonser og veldig mange av disse dominante mennene sier de er erfarne og vet hva de gjør osv. de søker unge uerfarne underdanige jenter som de kan "lære opp". og de er veldig sånn "fortjener du å ha meg som din Master, tror du?" :s jeg begynner å få dem i vrangstrupa og tenker å gå tilbake til vanlige snille vaniljemenn selv om en snill men dominant mann er det jeg drømmer om. men det er tydeligvis ikke lett å finne slike.... ts.
Yogamann Skrevet 16. august 2010 #6 Skrevet 16. august 2010 en av dem bad meg også fylle ut skjema med hva jeg ville og ikke ville. ang. de andre, så snakket vi på forhånd om hva grensene mine var. men likevel tok de ikke hensyn. på den siden er det også kontaktannonser og veldig mange av disse dominante mennene sier de er erfarne og vet hva de gjør osv. de søker unge uerfarne underdanige jenter som de kan "lære opp". og de er veldig sånn "fortjener du å ha meg som din Master, tror du?" :s jeg begynner å få dem i vrangstrupa og tenker å gå tilbake til vanlige snille vaniljemenn selv om en snill men dominant mann er det jeg drømmer om. men det er tydeligvis ikke lett å finne slike.... ts. Hvis du finner deg en vanlijekjæreste som er intelligent, forholdsvis selvsikker og har en passe dose sunn fornuft kan du ofte få en svært spennende og dominant mann ut av ham om du ber ham lese david shades manual og daniel roses sex god method. Stort sett dumt å lese i hvert fall shade på forhånd for damer. Det ødelegger overaskelsesmomentet. Men, han lager vist noe for damer også nå så du kan lese det og se om du synes han er bra og i så fall gi "manneboken" til en kjæreste. Uansett tror jeg svært mange vanlijekjærester over tid kan utvikle seg til å bli svært dominante i senga om dama legger opp til det.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2010 #7 Skrevet 16. august 2010 mmm.. kan du ikke sende noen av disse mennene til meg da
Cuckold Skrevet 16. august 2010 #8 Skrevet 16. august 2010 (endret) det siste året har jeg utforsket min seksualitet litt. jeg har alltid vært underdanig men bare hatt vaniljekjærester. jeg har møtt og testa noen dominante og småsadistiske menn fra bl.a smil. og nå er jeg lei av dem! noen av dem var hyggelige nok men noen var direkte slemme og tok null hensyn til min smerteterskel. bl.a ville de piske meg med spanskrøret helt til jeg blødde og hadde sår i flere uker etterpå. deepthroate meg helt til jeg kasta opp. festa håndjerna altfor stramt så jeg fikk sår og lå og hadde vondt under hele "samleiet". og analsex uten å varme opp hullet mitt først (jeg trenger lang tid på å åpne meg opp og gjøres det for fort er det grusomt, verste smerten jeg har følt). hvorfor er de sånn? er det bare en ufarlig legning og de blir kåt av å herse med en "slave" eller er det noe psykisk galt med dem siden de nesten mishandler meg selv om de vet jeg ikke liker smerte? prøver de å få utløp for frustrasjon, fra jobb/familie/problemer i livet? jeg vet det er mange underdanige jenter som tenner på å bli brukt og "mishandlet" og straffet men jeg er ikke så ekstrem... noen tanker? Etter startinnlegget oppfattet jeg bare at du hadde vært litt uheldig og møtt et par menn som ikke greide å lese deg... en av dem bad meg også fylle ut skjema med hva jeg ville og ikke ville. ang. de andre, så snakket vi på forhånd om hva grensene mine var. men likevel tok de ikke hensyn. på den siden er det også kontaktannonser og veldig mange av disse dominante mennene sier de er erfarne og vet hva de gjør osv. de søker unge uerfarne underdanige jenter som de kan "lære opp". og de er veldig sånn "fortjener du å ha meg som din Master, tror du?" :s jeg begynner å få dem i vrangstrupa og tenker å gå tilbake til vanlige snille vaniljemenn selv om en snill men dominant mann er det jeg drømmer om. men det er tydeligvis ikke lett å finne slike.... ts. ...men etter dette innlegget virker det som at du faktisk har hatt SM-treff med flere forskjellige menn og samtlige har brutt avtalen og trått over grensene du har trukket opp?! Hvis dette er riktig er det som du sikkert forstår helt uakseptabelt. SM foregår innenfor avtalte rammer, går man ut over disse er det ikke lenger SM, men overgrep. Dette er noe enhver oppegående dominant mann vil vokte seg vel for. Så her har du vært usannsynlig uheldig ... med mindre du har gitt mennene grunn til å tro at du ønsket det så røft. Men da måtte de jo ha misforstått grensene dine i samtlige tilfeller, og det virker heller ikke så sannsynlig. Hva som har skjedd her vet jeg ikke, men jeg lurer litt på om du har snakket med disse mennene i etterkant? Og hva med stoppord, det er jo ganske vanlig i slike settinger, ikke minst når man ikke kjenner hverandre, hadde du et stoppord? Som du valgte å ikke bruke? Endret 16. august 2010 av Cuckold
AnonymBruker Skrevet 16. august 2010 #9 Skrevet 16. august 2010 bakbundet og med gag i munnen var det ikke mulig med stoppord på den ene fyren. en av de "snille" gav meg noe å holde så jeg kunne slippe den når jeg ville stoppe siden jeg ikke kunne si fra. en annen fyr ville ikke ha noe stoppord fordi han "ville merke det selv når jeg fikk nok".... :s og nei jeg møter ikke noen av disse fyrene igjen nei.... ts
AnonymBruker Skrevet 16. august 2010 #10 Skrevet 16. august 2010 Men hva er så tiltrekkende i utgangspunktet med å bli "mishandlet"?
Cuckold Skrevet 16. august 2010 #11 Skrevet 16. august 2010 bakbundet og med gag i munnen var det ikke mulig med stoppord på den ene fyren. en av de "snille" gav meg noe å holde så jeg kunne slippe den når jeg ville stoppe siden jeg ikke kunne si fra. en annen fyr ville ikke ha noe stoppord fordi han "ville merke det selv når jeg fikk nok".... :s og nei jeg møter ikke noen av disse fyrene igjen nei.... ts Her tror jeg du misforstår meg, jeg spurte ikke om du skal treffe dem igjen, men om du snakket med dem i etterkant, etter at mishandlingen fant sted. Slik at de er klar over at de begikk overgrep. Spurte du dem hvorfor de brøt avtalen? Slik at du vet om de gjorde det bevisst? Dette er jo så langt fra normal oppførsel blant dominante menn man kan komme. Hvis det er som du sier og de har brutt avtalene er det svært alvorlig. Om du ikke vil anmelde forholdene kunne det kanskje i hvert fall være lurt å ta kontakt med Smil og forklare hva disse mennene har gjort. Og hvis det nå er en hel bande som herjer og farer frem på en helt annen måte enn det dominante normalt gjør er det jo grunn til å ta affære. For dette kan gå ut over flere.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 16. august 2010 #12 Skrevet 16. august 2010 Hvis det ikke er greit for deg, må du si ifra på en eller annen måte. Du var selv passe dum hvis du lot en fremmed fyr bakbinde deg og munnbinde deg slik at du ikke har noen måter å si ifra på. Er anderledes om man har pult en del og kjenner hverandres kroppspråk, selvfølgelig. Selv har jeg kun positive opplevelser med bdsm, men det er nok et resultat av god kommunikasjon både før, under og etter sexen.
Gjest Anjelika Skrevet 16. august 2010 #13 Skrevet 16. august 2010 Om du bare liker pelshåndjern og et klaps på baken så er kanskje ikke smil stedet å søke etter elskere. Dette er ting du kan få hvem som helst til å gjøre, og ikke ting som hardcore BDSM-folk driver med. Bare det at du er inne på forumet signaliserer at du har en viss åpenhet rundt BDSM og er nysgjerrig på det. Disse "mesterne" tror kanskje at de gir deg en ny og kjempespennende opplevelse, i det minste tror de at du er åpen for å utforske. Skal du møte flere menn derfra må du være veldig klar på at du ikke liker smerte eller å bli misbrukt. Men altså.. norges største forum for sadomasochister slår meg ikke som den beste plassen å lete. Skal du begynne helt på bunnen av (vi har alle startet smått) så ville jeg heller funnet meg en "vaniljekjæreste" med manglende erfaring men samme interesse for å utforske det. 1
Cuckold Skrevet 16. august 2010 #14 Skrevet 16. august 2010 (endret) Om du bare liker pelshåndjern og et klaps på baken så er kanskje ikke smil stedet å søke etter elskere. Dette er ting du kan få hvem som helst til å gjøre, og ikke ting som hardcore BDSM-folk driver med. Bare det at du er inne på forumet signaliserer at du har en viss åpenhet rundt BDSM og er nysgjerrig på det. Disse "mesterne" tror kanskje at de gir deg en ny og kjempespennende opplevelse, i det minste tror de at du er åpen for å utforske. Skal du møte flere menn derfra må du være veldig klar på at du ikke liker smerte eller å bli misbrukt. Men altså.. norges største forum for sadomasochister slår meg ikke som den beste plassen å lete. Skal du begynne helt på bunnen av (vi har alle startet smått) så ville jeg heller funnet meg en "vaniljekjæreste" med manglende erfaring men samme interesse for å utforske det. Den store skrekken for en dominant mann er at man ved en misforståelse kommer til å trå over den underdaniges grenser. Jeg tror bevisstheten om dette er stor blant aktive SM-ere, og SM er så mangt, det er ikke bare knallhard fysisk SM som dyrkes i SM-miljøene. Jeg tror ikke det TS forteller på noen måte er representativt for dominante menn. Samme hvor hardcore man er vil det oppleves som et mareritt å bli beskyldt for overgrep i etterkant. Og bryter man inngåtte avtaler slik TS hevder at samtlige av disse mennene gjorde, er det overgrep. SM foregår som regel innen avtalte rammer, og har man en avtale skal den holdes. Brytes avtalen er det ikke lenger SM, men overgrep. Endret 16. august 2010 av Cuckold
Gjest Anjelika Skrevet 16. august 2010 #15 Skrevet 16. august 2010 Den store skrekken for en dominant mann er at man ved en misforståelse kommer til å trå over den underdaniges grenser. Jeg tror bevisstheten om dette er stor blant aktive SM-ere, og SM er så mangt, det er ikke bare knallhard fysisk SM som dyrkes i SM-miljøene. Jeg tror ikke det TS forteller på noen måte er representativt for dominante menn. Samme hvor hardcore man er vil det oppleves som et mareritt å bli beskyldt for overgrep i etterkant. Og bryter man inngåtte avtaler slik TS hevder at samtlige av disse mennene gjorde, er det overgrep. SM foregår innen avtalte rammer, brytes avtalen er det ikke lenger SM, men overgrep. Ja, det er klart. Jeg har bare møtt hensynsfulle dominante, og jeg har ikke inntrykk av at noen som helst i Smil-miljøet synes det er spesielt stas å munnknulle damer til de brekker seg når dama ikke er med på det. Det må jo være gjensidig for å være tennende. Siden jeg har denne erfaringen så antar jeg at det er litt kommunikasjonsproblemer inne i bildet, men det kan jo bare være at TS har hatt skikkelig uflaks og møtt de få råtne eplene og. Uansett så mener jeg at mild dominanse er noe det kan være lettere og mer spennende å grave frem hos en vaniljekjæreste enn å søke etter hos erfarne mestere. Sadomasochisme har jo mye med smerte å gjøre, om man ikke liker dette så ser jeg ikke hvorfor man skal rote rundt i SM-miljøet. Å avtale et sextreff med en sadist og klage på at det gjorde vondt etterpå er ikke det smarteste jeg har hørt i år.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå