Gå til innhold

Milla, hvem er lille Oscar?


lana

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi kan jo tippe mens vi venter i spenning på Milla? icon_biggrin.gif

Oskar kan hende er en søt,liten pusekatt,sikkert rase og muligens en siameser...? icon_confused.gif

Hmmm...nå har vi lite å gjøre dere? icon_biggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Oscar er min skjønne sorte og hvite amerikanske cocker spaniel. En skikkelig kosegutt som ofte litter på fanget mens jeg jobber eller ligger inntil meg når jeg ser på tv icon_smile.gif

Søte lille tassen med verdens flotteste pels.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at alergikere ikke reagerer på amerikans cocker spaniel. Vet du om dette stemmer?

Jeg ble alergisk mot hunder i voksen alder, men har hatt "vanlig" cocker spaniel hele min barndom. Har veldig lysst å kunne ha hund, men tør absolutt ikke å skaffe meg en for å teste! Det ville være alt for sårt å skilles fra den dersom det ikke går bra.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Ragnhild!

Tror du kan bli allergisk mot både engelseke og amerikanske cokkere. Det er fordi de feller pelsen (røyter).

Folk som er allergiske mot hund bør prøve en rase som ikke røyter, men der hårene vokser hele tiden (som hos oss mennesker). Slike raser er pudler og bichon frisé, men husk at også slike raser frigir allergener og kan skape allergi...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ragnhild: Soft Coated Wheaten Terrier er verdens fineste hund og røyter ikke! Passer utrolig bra til allergikere (i tillegg til Bichon Frise). De har utrolig fin gemytt og akkurat passe størrelse(like under 0.5 m). De fleste tenker på sint hund med stri pels når de tenker terrier, men Wheatens er ikke slik. Har veldig myk pels (Soft Coated) og veldig glad hund.

1212[ Dette Innlegg er endret av: CEL. den 2002-05-04 13:00 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en vanlig missforståelse at allergi mot dyr kommer av dyrenes pels, men dette er ikke tilfelle. Man reagerer på de middene som lever i av den flassen som kommer av dyrenes pels, og av en eller annen grunn er det mindre av denne midden i pelsen til noen raser. Har hørt at amerikans cocker spaniel skal være en av disse, men har ikke fått det bekreftet skikkelig. Kanskje jeg bare må låne en for en periode???12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Lille Oscar er til leie for 10 000 kroner uken icon_smile.gif så skjønn er han nemlig.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...