AmusaDamini Skrevet 6. oktober 2003 #23 Skrevet 6. oktober 2003 Tenkt på sex i dag? Klart det! Tenker på sex stort sett hele tiden i grunn :oops: Men hatt sex i dag, det har jeg ikke..
MarianneE Skrevet 6. oktober 2003 #24 Skrevet 6. oktober 2003 Følgende samtale fant sted i stad mellom mannen min og jeg: Mannen: Du, siden jeg skal reise tidlig i morra, så vi jeg legge meg litt tidlig i kveld. Kanskje vi skal ta opp 24, og ikke akkurat sovne med en gang?? Jeg svarte:
Gjest snusmummrik Skrevet 6. oktober 2003 #25 Skrevet 6. oktober 2003 :D Har hatt meg litt idag jeg og, på morraen faktisk- og det var fantastisk!
Gjest lurven Skrevet 6. oktober 2003 #26 Skrevet 6. oktober 2003 Følgende samtale fant sted i stad mellom mannen min og jeg: Mannen: Du, siden jeg skal reise tidlig i morra, så vi jeg legge meg litt tidlig i kveld. Kanskje vi skal ta opp 24, og ikke akkurat sovne med en gang?? Jeg svarte: hva skal dere gjøre da lese donald?
Dødspingvinen Skrevet 6. oktober 2003 #28 Skrevet 6. oktober 2003 Tenkt på de hele dag, og måtte bare angripe sambo når han til slutt kom hjem fra jobben
MarianneE Skrevet 7. oktober 2003 #30 Skrevet 7. oktober 2003 hva skal dere gjøre da lese donald? Ja, det kan du tro Lurvetassen!!
Gjest lurven Skrevet 7. oktober 2003 #31 Skrevet 7. oktober 2003 Ja, det kan du tro Lurvetassen!! ja blei noe knagg på pelsen da
kristine 80 Skrevet 8. oktober 2003 #32 Skrevet 8. oktober 2003 Tnkt på: JA Utføre: Kanskje. Det vil vise seg om former er der, når tidspunktet er der!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå