Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2002 #1 Del Skrevet 2. mai 2002 Jeg har vært gift med en mann som har en narsissistisk personlighet. Jeg har i alle år blitt overøst med gaver og blomster og "jeg elsker deg", men det var liksom bare tomme ord og ting og jeg følte meg ulykkelig og ensom i ekteskapet. Det kan høres rart ut men jeg følte meg ikke verdsatt, jeg ble mer og mer deprimert og selvtilliten bare sank. Jeg fikk aldri praktisk hjelp og støtte når jeg var syk/sliten. Min ex skulle alltid være midtpunkt, jeg skulle helst skryte til andre om hvor fantastisk han var. Han ønsket at jeg skulle si "jeg elsker deg" flere ganger for dagen og skryte av hvor flink, fantastisk og enestående han var. Når andre var tilstede var han den perfekte gentlemann og kunne overøse folk med komplimenter. Nå har jeg endelig kommet ut av det og føler jeg har fått livet i gave på nytt. Men jeg føler meg veldig alene med mine erfaringer. Han har aldri slått meg eller vært åpent stygg, men andre har sagt at han "knekker meg ned psykisk" på en sjult måte. Jeg har følt meg fanget i alle år, jeg innså ganske raskt etter jeg traff ham at det var mye "rart" med ham, men han tviholdt på meg. selv da jeg giftet meg tenkte jeg "det går jo ann å skille seg" Men det har tatt mange år av midt liv. Er det noen som har lignende erfaringer ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå