Gå til innhold

Sopp?

Gjest Besøksgjest

Fremhevede innlegg

Gjest Besøksgjest
Skrevet

Hei! Har i det siste slitt noe uvanlig med ingrodde hår nedentil.

Fikk høre at såkalt "dildo-rens" skulle hjelpe, så prøvde i desperasjon dette... Uten hell & lykke. Har jo opplevd dette siden jeg begynte å barbere meg, men ikke så ille. Dessuten har jeg plutselig begynt å få inngrodde hår på leggen(!?), og delvis under armene også? Kan man plutselig "ikke tåle" å barbere seg??..

Har også merket noen "hvite prikker" imellom de ytre og indre kjønnsleppene som faktisk er mulig å "klemme" som en kvise, eller f.eks. en betent hårsekk... Lurer så inderlig på hva dette kan være for noe?

Dessuten har jeg sett at huden på de indre kjønnsleppene er "ru", og liksom litt grov, og nesten litt brun-aktig og sprekkete :(..

Ikke nok med det, men en ting jeg har vært "plaget" med siden jeg var 16 (er 18 nå) er at det noen gang kan lukte direkte salmiakk (noe svakere selvsagt) av underlivet mitt, og trusene mine blir rett og slett "bleket" der hvor utfloden har vært.

Er det noe skikkelig ille med underlivet mitt??? Eller er det noen som kan kjenne seg igjen i noooe av dette?

Er ille nervøs, og tørr ikke oppsøke min middelaldrende fastlege som jeg ikke greier å snakke med om en forkjølelse en gang.

Vet alt dette virker helt syykt, men vet ikke hvor ellers jeg skal spørre! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der med at trusen har blitt bleket har jeg også opplevd et par ganger, aner ikke hva det er da.

Men du burde kanskje prøve å vokse hårene i stedet? Kan være at hårene har blitt stivere eller tjukkere og vokser på en annen måte enn før, hvem veit.

Det hvite greine får man av og til ikke noe farlig, bare talg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...