AnonymBruker Skrevet 15. august 2010 #1 Skrevet 15. august 2010 Jeg vet ikke hva som har skjedd, men de siste fire dagene har jeg hvert så utrulig deppa. Jeg gråter, gråter og gråter. Blir plutselig veldig glad, men så er alt rett på bunn igjenn. derfor spiser jeg hele tiden. Jeg har lagt på meg 2 kilo på 4 dager å verre blir det. Nå er det rett før jeg fyker på kjøkkenet å finner noe mat. Det verste er at jeg ikke har lyst på det en gang. Men det er som en plutselig tvangstanke. Jeg hører ikke stemmer, men tanker ( om man kan kalle det det) det er noe som forteller meg at jeg SKAL gå å hente det, spise det og det. Jeg forstår virklig ikke hva som har skjedd. Jeg har ingen kontrol lenger. I dag slukte jeg en hel pose med pomefrites ( 600 gram) jeg var stappmett, men jeg kunne ikke stoppe. Jeg "måtte" spise opp hele. Det samme gjelder sjokoladen, men det endte nå med at jeg kastet den ut vinduet ( enda da var det bare 4 rader igjenn, av 8..) de andre bitene forsvant rimlig kjapt, uten at jeg direkte sjesset på sjokolade. Kan ikke huske å ha åpnet den en gang? Jeg er rådløs her, å jeg kjenner en ekkel klump i hele meg. Jeg er normalvektig (etter bmi hvertfall) så de to gjør en del, er ikke morsomt å legge på seg rett før skolestart
Meridian Skrevet 15. august 2010 #2 Skrevet 15. august 2010 Har det skjedd noe spesielt i det siste, som fører til denne plutselige forandringen i væremåten din?
AnonymBruker Skrevet 15. august 2010 #3 Skrevet 15. august 2010 TS her Egentlig ikke, bare litt mye stress kanskje ? Ellers så er det ny skole til Mandag å har gruet meg en del til det. Skulle slanke meg noen kilo til det, men gikk andre veien nå. Har også perioder hvor jeg blir sånn, men jeg forstår ikke hva det kommer av : p
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2010 #5 Skrevet 15. august 2010 ts her (Aldri prøvd den hurtig svar saken, vet ikke hva som skjer nå, hehe) Nei, da måtte jeg hvert jomfru Maria, å det er jeg nok ikke=)
Sekretæren Skrevet 15. august 2010 #6 Skrevet 15. august 2010 Kjære TS Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite om det ligger god kompetanse bak svarene som gies. Jeg vil gjerne formidle telefonnummeret til IKS, 22 94 00 10. Her sitter det mennesker med både kompetanse og erfaring, og som kan gi deg gode og nyttige råd på veien. Vennlig hilsen SportyShorty, mod
Fremhevede innlegg