AnonymBruker Skrevet 15. august 2010 #21 Skrevet 15. august 2010 Åhhh. :rødme: Blir det søtere nå så vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg Mer, mer
AnonymBruker Skrevet 15. august 2010 #24 Skrevet 15. august 2010 Hehe. Passer jo bare så utrolig bra med status som "sjenert" og, da
Gjest Thefainter Skrevet 15. august 2010 #25 Skrevet 15. august 2010 Hehe. Passer jo bare så utrolig bra med status som "sjenert" og, da Haha! Ja, jeg tenkte akkurat det samme!
Gjest Thefainter Skrevet 15. august 2010 #26 Skrevet 15. august 2010 Okei folkens! Det var ikke henne desverre
pianisten Skrevet 15. august 2010 #27 Skrevet 15. august 2010 så synd! det hadde jo vært veldig søtt om det var det! Men men..
Gjest radiohead Skrevet 15. august 2010 #28 Skrevet 15. august 2010 åååh det var synd. Hva er sjangsen for noe slikt??? Uansett. Jeg er litt i samme situasjon som deg. så jeg vet hva du prater om. Visst jeg var deg ville jeg ikke gjort noe som helst annet enn å bare vise en klar interesse for henne. Men husk å holde det subtilt overfor henne. Vi ønsker jo helst å unngå å bli direkte avslått av en kollega. Få henne til å skjønne at du har lyst på henne. Som den eldste er det hun som bør ta det første iniativet, mener nå jeg. Siden du sier du ikke er så erfaren og føler deg noob på området (akkurat som meg) Hun vil sikkert skjønne at du er sjenert og visst hun liker deg kommer hun til å gjøre noe. Visst ikke - screw her. Vit at det er slik jeg ville håndtert situasjonen. Men dette bli jo bare noen tips. Du kjenner henne og du kjenner deg selv så det er nok du selv som har den beste løsningen.
Gjest Thefainter Skrevet 15. august 2010 #29 Skrevet 15. august 2010 Tenk så mye lettere det hadde vært hvis Blush var henne. Å hun er så peeeen!
Transmogrifier Skrevet 15. august 2010 #30 Skrevet 15. august 2010 Gjør deg selv en tjeneste, bruk henne som materiale når du runker, men ikke mer. Ikke be henne ut, eller noe slikt. Hun ser bare på deg som en liten dritt allikevel, hallooooo du er 21!!!!!! Du er ikke verdt noe. Kle deg godt, ikke altfor velsevoksent, vær macho, flørt med alle andre damer enn henne, behandle henne som dritt, og få foreskrevet angstløsende medisiner så du lettere får selvtillit. Les alle sjekkebøker du kan finne, les hva doclove skriver på askmen.com, les Neil Strauss, se youtube videoene med mystery, osv. Da får du kanskje draget. Fordi det er draget du trenger, siden en 35 årig dame ikke ser på deg som noe annet enn en flørt uansett, og flørter må ha selvtillitt, de er ikke sjenerte. Sorry.
redchilli Skrevet 15. august 2010 #31 Skrevet 15. august 2010 Spennende! håper på det beste for deg:)
Gjest radiohead Skrevet 15. august 2010 #32 Skrevet 15. august 2010 Sorry Transmogrifier, men dette stemmer ikke visst du ønsker noe mer enn det som foregår i senga. De fleste kvinner skjønner hvem som er playere og hvem som er seg selv. Mye bedre å være seg selv og sjenert, enn å lese bøker om hvordan du skal få billige damer i senga. Det viktigste er hva du har i hue og at du greier å få det ut på en eller anne måte. Jeg håper noen av de råda dine var satt på spissen med vilje :gjeiper:
Gjest Taxmannen Skrevet 15. august 2010 #33 Skrevet 15. august 2010 Det skal nokk gå bra skal du se :gjeiper: Tror ikke hun hadde flørta med deg vist hun ikke likte deg. Men hold oss opptatert da:) syns det er spennende
AnonymBruker Skrevet 16. august 2010 #34 Skrevet 16. august 2010 hallooooo du er 21!!!!!! Jepp, men det er ikke hun. Hadde du hatt litt kjennskap til voksne damer ville du visst at de forlengst har lært seg å gjennomskue slik patetisk småguttetaktikk som du anbefaler her. Og det er ikke det spor interessant, bare tragisk og i beste fall underholdning å le seg skakk av blant venninnene. TS: bare gjør som du føler for, du. Som du synes er naturlig. Du har ingenting å tape. Er hun interessert så finner du det fort ut, noe spill er ingen vits overfor modne jenter
Gjest Thefainter Skrevet 16. august 2010 #35 Skrevet 16. august 2010 Gjør deg selv en tjeneste, bruk henne som materiale når du runker, men ikke mer. Ikke be henne ut, eller noe slikt. Hun ser bare på deg som en liten dritt allikevel, hallooooo du er 21!!!!!! Du er ikke verdt noe. Kle deg godt, ikke altfor velsevoksent, vær macho, flørt med alle andre damer enn henne, behandle henne som dritt, og få foreskrevet angstløsende medisiner så du lettere får selvtillit. Les alle sjekkebøker du kan finne, les hva doclove skriver på askmen.com, les Neil Strauss, se youtube videoene med mystery, osv. Da får du kanskje draget. Fordi det er draget du trenger, siden en 35 årig dame ikke ser på deg som noe annet enn en flørt uansett, og flørter må ha selvtillitt, de er ikke sjenerte. Sorry. Bare fordi du har en dårlig dag så er det vel ikke nødvendig å si at jeg ikke er verdt NOENTING :klø: Og hvorfor skal jeg lese litteratur skrevet av menn som ikke kan få seg dame bare med å være seg selv? Nå har hun faktisk sagt at hun syns jeg virker som en voksen og ansvarlig mann, så tviler på at hun ser på meg som en dritt og en flørt Jeg har selvtillit til mye, men jeg blir sjenert når det gjelder henne. Og jeg gidder ikke til å spille noe skuespill, bare pyser gjør det. Jeg skal ta det rolig og være som jeg vanligvis er. Prøve og være litt mer sosial rundt henne. Jeg kommer ikke til å klare å gjøre noe fort uansett for jeg har MYE annet og tenke på også. Be cool
AnonymBruker Skrevet 16. august 2010 #36 Skrevet 16. august 2010 Bare fordi du har en dårlig dag så er det vel ikke nødvendig å si at jeg ikke er verdt NOENTING :klø: Og hvorfor skal jeg lese litteratur skrevet av menn som ikke kan få seg dame bare med å være seg selv? Nå har hun faktisk sagt at hun syns jeg virker som en voksen og ansvarlig mann, så tviler på at hun ser på meg som en dritt og en flørt Jeg har selvtillit til mye, men jeg blir sjenert når det gjelder henne. Og jeg gidder ikke til å spille noe skuespill, bare pyser gjør det. Jeg skal ta det rolig og være som jeg vanligvis er. Prøve og være litt mer sosial rundt henne. Jeg kommer ikke til å klare å gjøre noe fort uansett for jeg har MYE annet og tenke på også. Be cool Good for you. Heier på deg
Gjest Mann Skrevet 16. august 2010 #37 Skrevet 16. august 2010 Så lenge hun er singel så er det bare å kjøre på. Er hun i et forhold så hold deg langt unna! Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå