Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Thefainter
Skrevet

Jeg er mann på 21, som er tiltrukket av en dame på jobben min. Jeg er fryktelig dårlig til å ta hint, men jeg tror hun er litt interessert. Jeg føler hvertfall at det er noe der :sjenert:

Jeg har ikke spurt henne om hvor gammel hun er (jeg er tross alt ikke frekk), men ifølge en arbeidskollega så er hun 34 selv om hun ikke ser sånn ut

Hvordan går jeg fram? Kommer hun til å ta meg alvorlig? :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For ca e halvt år siden begynte det en ny kar på jobben, og vi merket begge at det var noe mellom oss fra første stund. Jeg har aldri opplevd lignende, jeg følte "der er du, ja! Jeg har lett etter deg!" første gangen jeg så han;)

Uansett, så ba jeg han med på et vors jeg skulle ha. Og siden da har vi vel egentlig vært sammen;)

Du kan jo prøve det samme, evt. be henne med på en drink etter jobb?

Gjest Taxmannen
Skrevet (endret)

Go for it Man! Hva er det verste som kan skje? Hun sier nei?

Du vet ikke hva du går glipp av vist du går fra dette.

Jeg ville ikke invitert en kvinne med slik alderforskjell på vors.. men det er meg.. En kopp kaffe kanksje?

Endret av Taxmannen
Skrevet

Næh, så utrolig søtt, både "bildet" ditt og situasjonen! Måtte bare si det :)

Hvis du har rett i dine mistanker så kan du jo forsøke og se hva som skjer? Spør om dere skal ta en kaffe etter jobb, eller prøv å kom i snakk under lønningspilsen (eller lignende, hvis dere har). Verre er det ikke, virker hun avvisende så vet du det, du har jo ikke akkurat foreslått noe som kan oppfattes som pinlig.

Nå pleier ikke jeg å oppmuntre til å rote seg borti kolleger, det kan fort bli kleint både for de involverte og de andre rundt. Men det hender jo at folk finner hverandre på jobb.

Kan hende hun bare tar din interesse som en kompliment, men hvorfor skulle hun ikke ta deg alvorlig? Dere er ikke de første med såpass aldersforskjell :)

Skrevet

KJør på! :)

Jeg og sambo traff hverandre på jobb, full klaff fra første stund, tok en stund før vi torte å ta steget, etter å ha småflørta med hverandre i ett halvt år.. Nå, nesten 2 år etter har vi kjøpt leilighet, og planlegger bryllup til neste sommer! ;D

..såå, hva har du å tape? ;)

Gjest Taxmannen
Skrevet

Da vet vi vertfall at dere liker hveradre. Problem solved!

Skrevet

Da vet vi vertfall at dere liker hveradre. Problem solved!

ja, da hadde det vært perfekt! Men ingen vet jo hvem disse to personene faktisk er, bare dem selv. men jeg tviler på at dem vil avsløre hvem dem er, så da er vi like langt :P

Gjest Thefainter
Skrevet

Tuuusen takk for deres positive svar! Dere er noen knupper! :)

Jeg er dritnervøs for å si det sånn! Jeg er rett og slett en dame-noob

Kaffe? Hmm hun liker kaffe, og jeg klarer og drikke kaffe :ler: Men jeg er så redd for at det skal bli kleint på jobb og at hun skal forandre seg (tenke over hva hun gjør og sier til meg) hvis hun sier nei. Og hun stråler sånn at jeg blir litt ordløs når hun snakker til meg :sjenert:

Uff nå virker jeg sikkert som den nevrotiske tullingen... :sukk:

åj, denne tråden her ligner jo på denne, bare motsatt.

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=505009

men kan vel ikke være samme personene? Hadde jo vært artig tilfeldighet :) hehe

:hakeslepp:

Gjest Thefainter
Skrevet

Kan hende hun bare tar din interesse som en kompliment, men hvorfor skulle hun ikke ta deg alvorlig?

Jeg har lest sååå mange tråder på diverse forum om damer på 30+ som ler av sånt her, og tror at jeg pga min alder bare er gal av kåthet og vil ta alt som beveger seg. :gjeiper:

Skrevet

Håper det er hun som har startet den andre tråden! Søtt! Jeg liker kombinasjonen yngre gutter og eldre jenter. Jeg faller som regel for de som er fire år yngre enn meg, av en eller annen merkelig grunn.

Skrevet

Jeg har lest sååå mange tråder på diverse forum om damer på 30+ som ler av sånt her, og tror at jeg pga min alder bare er gal av kåthet og vil ta alt som beveger seg. :gjeiper:

De kanskje har en grunn til å tro det, i de tilfellene det gjelder. Finnes jo unge flørtegutter som helt tydelig bare er ute etter litt oppmerksomhet og uskyldig moro.

Dessuten har nok noen damer lett for å tenke at han kan da umulig være virkelig interessert.. særlig når man har passert et magisk tall i alder (huff, TREDVE, huff, FØRTI, ugh..) og begynt å telle noen rynker og det har gått opp for en at en ikke er noen ungfole som automatisk trekker blikk fra gutta lengre ;)

Uansett, det er bare en måte å finne det ut. Den som intet våger, osv. :)

Gjest Thefainter
Skrevet

:hallo: fra lysten gjest_gjest

:biggrin:

Det er vel nå du skaffer deg en bruker her? :sjenert:

Skrevet

Gi meg et hint som sier noe om vår relasjon som kollegaer ;)

Skrevet

:biggrin:

Det er vel nå du skaffer deg en bruker her? :sjenert:

:blush: nå er det gjort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...