Gå til innhold

Lysten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er tiltrukket av en mann på jobben og, flørten tror jeg er gjensidig.

Jeg er 34 år, han er 21. Er det greit å ha sex med tanke på aldersforskjell?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er sikker på at han er moden nok i hodet til å ta det pent etterpå.

Skrevet

Hva hvis den ene er 18 og den andre er 30?

Skrevet

Det hadde vært litt ekkelt, men når man er over 20, og spesielt når det er gutten som er yngst, så er det liksom greit.

Jeg veit ikke hvorfor det er sån, men sån er det bare.

Skrevet

Selvfølgelig er det greit, så lenge det er frivillig fra dere begge :)

Gjest Taxmannen
Skrevet

Ikke se på han som en fødselatest. Mange som holder på med litt stor alderforskjell. Blir sikkert ikke noe supert forhold men det funker bra seksuelt.

Skrevet

Første dama mi var 7 år eldre enn meg. Det er ikke alderen som er viktig, men heller at man er på samme nivå mentalt.

Gjest Taxmannen
Skrevet

Første dama mi var 7 år eldre enn meg. Det er ikke alderen som er viktig, men heller at man er på samme nivå mentalt.

Er kjemien der og dere har noe til felles så er det vel i boks?:)

Skrevet

Det er jeg enig i.

Personlig hadde ikke jeg greid å være sammen en som var 7 år yngre enn meg da... Delvis fordi jeg er 25, så det hadde blitt ganske ekkelt, og delvis fordi jeg for det meste trives beste med personer som er eldre enn meg, enten om det er venner eller kjærester.

Aner ikke hvorfor det er sån da, men det plager meg ikke.

Når det gjelder TS så syns jeg hu burde se ann sitvasjonen, å være sikker at fyrn er moden nok til å ta det pent seinere, og at det ikke kan skape kjipe sitvasjoner på jobben feks.

Skrevet

Ser ikke problemet ved det. Alder trenger ikke ha så stor betydning hvis man mentalt ligger på ca samme nivå. Og her er det jo snakk om sex, ikke noe forhold, om jeg skjønte det riktig. Jeg er en 21 år gammel kvinne og har hatt et seksuelt forhold med en mann som er tolv år eldre enn meg. Det var hvetrfall aldri noe problem, tvert i mot :)

Skrevet

Han er voksen. Du er voksen. Go for it! :humpe:

Gjest Taxmannen
Skrevet

Det må det være! Bra de liker hverandre vertfall :)

Gjest Thefainter
Skrevet

Pss troll troll

Tror du hun som har skrevet dette er troll? :tristbla:

Til ts: :hallo:

Gjest Malinka
Skrevet

Pssh troll troll

Om du tror jeg troller, så er det leit. Måtte nesten kommentere det, når det var to tråder som var like men :)

Gjest Taxmannen
Skrevet

tråden er jo eldre enn din egen så tviler hardt :fnise:

Skrevet

Kjør på, bare å prøve! Ikke bry deg om aldersforskjellen, er han interessert skal du ikke utelukke at han vil ha sex med deg, for det finnes noen yngre menn som liker kvinner som er eldre enn dem selv, inkludert meg selv.

Da jeg var 20 hadde jeg selv et elskerforhold med ei på 35, og det var faktisk noe av den mest fantastiske sexen jeg har hatt. Det jeg erfarte var at hun var langt mer "kinky" enn jevnaldrende partnere, i tillegg til å være mer frempå og selvsikker. Der jenter på rundt 18-20 var litt usikre og spurte før de gjorde noe, var hun ei som bare gjorde det. Hun lærte meg mye om hvordan jeg kan tilfredsstille en kvinne ved slikking, rimming, forskjellige stillinger osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...