Gå til innhold

Hva skal man gjøre?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som overskriften sier, jeg trenger forslag til noe jeg kan finne på på min kjære`s bursdag!

Jeg skulle egentlig ta han med på konsert, blant annet, men den ble selvfølgelig utsolgt..

Så tenkte jeg spa, men de ble så vanskelige.. Jeg ville ha pakke to av "spa for to", men boblebad i tilleg.. men det kunne vi ikke! Nehei?

Jeg vil ikke gi noe i gave, som i en ting, jeg vil heller gjøre noe ut av dagen og gjøre noe sammen og gi han gode minner fra dagen.

Noen forslag??? Bor forresten i Oslo.. Så kom gjerne med konkrete tips! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En romantisk middag for to på en koselig restaurant, og så en night cap med "nogo attåt" hjemme hos en av dere?

Gjest Arlequin
Skrevet

Hva med teater, eller en tur på Latter? Der er det i alle fall god stemning :) Gjerne kombinert med en god middag, jeg kan anbefale restauranten "New Orleans" i sentrum. Kjempegod mat og stilige lokaler. Andre artige aktiviteter er jo paintball eller go cart om han er typen til det.

Skrevet

Dra ut for å spise på en restaurant, etterfulgt av en hyggelig hjemmekveld med en film, og masse godteri? :)

Skrevet (endret)

*Dobbelpost*

Endret av Sweetpea25
Skrevet

Takk for gode forslag! Ja jeg vurderer middag og en tur på latter igrunn, det hadde vært gøy. Og så blir det en helt grei pris ut av det.. Men var ganske gira på spa også altså! teite folk som ikke kunne kombinere.. hvor vanskelig kan det være å legge til 25 min med boblebad? jeg betaler selvfølgelig for det!!

Paintball og gocart er han veldig typen til, men slikt gjør han ofte med kompisene sine.. :/

Har lyst å gjøre en helaften ut av det vi gjør! Vil virkelig overraske han, men likevel til en grei penge, da vi skal på tur rett før bursdagen, og denne turen koster litt.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...