AnonymBruker Skrevet 14. august 2010 #1 Skrevet 14. august 2010 I det siste har jeg av og til blitt litt bekymret over meg selv, som akkurat nå når jeg skriver dette. Det forsvinner og så glemmer jeg det lenge - før det så kommer tilbake. I det siste har jeg spist veldig lite (de siste 4 mnd), det begynte med at jeg hadde dårlig rå.. men nå har jeg det sånn halveis greit, men spiser ikke noe mer. Når jeg sier lite mener jeg maks et måltid om dagen.. de siste dagene har dette vært nudler (som en pakke Mr.lee).. Når jeg prøver å spise noe mer blir jeg kvalm, t.o.m mens jeg venter på/lager mat kjener jeg at jeg begynner å bli kvalm og all mat vokser i munnen. Hvis jeg er lat og spiser noe junk food får jeg kjempe dårlig samvittighet, og stresser md å ungå det i lange perioder etterpå. Har et par venner som lurer på om jeg har spiseproblemer, jeg kan ikke se at jeg har gått ned noe i vekt heller - og ikke prøver jeg, tror jeg.. jeg skjønner ingen ing - er som om hjernen min har to sider.. den fornuftige og den som beskrives her :s Bør jeg snakke med noen eller et dette helt ufarlig og bare en slags fase..
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2010 #2 Skrevet 14. august 2010 Hvis ikke du får i deg mer enn 200 cal/en nuddelpakke om dagen så kommer det til å gå dårlig til slutt. Hvis du ikke klarer å spise mer uten å snakke med noen, så må du jo til slutt det.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2010 #3 Skrevet 14. august 2010 jeg skjønner ikke noe av kalorier osv, har aldri skjønt hvordan man skal telle dem for å så i seg nok/ikke for mye så jeg vet ikke hvor mye jeg får i meg.
Sekretæren Skrevet 14. august 2010 #4 Skrevet 14. august 2010 Kjære TS Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite om det ligger god kompetanse bak svarene som gies. Jeg vil gjerne formidle telefonnummeret til IKS, 22 94 00 10. Her sitter det mennesker med både kompetanse og erfaring, og som kan gi deg gode og nyttige råd på veien. Vennlig hilsen SportyShorty, mod
Fremhevede innlegg