superior Skrevet 14. august 2010 #1 Skrevet 14. august 2010 Kan noen anbefale meg en dyktig gynekolog i Bergen, der man ikke trenger henvisning fra lege?
Gjest trøtt Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 Kan noen anbefale meg en dyktig gynekolog i Bergen, der man ikke trenger henvisning fra lege? Lozius i Valkendorfsgate (torgalm). Men man må vel ha henvisning fra fastlege for det meste i dag tenker jeg. Kan jo prøve privat ute ved lagunen.
Gjest gjest Skrevet 21. august 2010 #3 Skrevet 21. august 2010 Sentrumslegene er veldig dyktig. De holder til i samme bygg som togstasjonen.
superior Skrevet 23. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2010 Hva med Majorstuaklinikken, Bergen? Noen som har erfaring med de?
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #5 Skrevet 1. februar 2011 Drar opp igjen denne tråden litt. Jeg ser etter en dyktig, kvinnelig gynekolog i Bergen. Helst privat og med kort ventetid. Kan og være en dyktig fastlege som jeg kan gå til, men helst privat. Eneste jeg har funnet er på Volvat og der har jeg vært. Var ikke så komfortabel der. Og de har lang ventetid. Det haster litt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå