AnonymBruker Skrevet 14. august 2010 #1 Skrevet 14. august 2010 Forslag til pålegg for en håpløs veggis? Går mest i sjokoladepålegg og syltetøy her, kanskje jeg skulle prøve noe litt sunnere. Er ikke så glad i putte grønsaker på skiva (ala agurker/salatblader). Finnes det noen sunne og gode smøreoster å anbefale? Liker med litt smak i. Med vegetar mener jeg ikkke kjøtt/fisk/egg/kylling ol, melkeprodukter er helt ok.
paintarainb0w Skrevet 14. august 2010 #2 Skrevet 14. august 2010 Mine favorittpålegg er philidelphia (hvitløk og urter, + tomat og pesto er best) med agurk, cottage cheese med syltetøy, avocado med tomat, lettost med enten syltetøy eller tacosaus, og peanøttsmør fra helsekostbutikk Eller finnes det jo ulike typer vegetar"postei" og hummus som selges på butikker med godt utvalg, som meny eller ultra. Men det har jeg foreløpig ikke smakt.
Gjest Frosk Skrevet 14. august 2010 #3 Skrevet 14. august 2010 (endret) Hummus er kjempegodt (og sunt), og veldig lett å lage selv! Peanøttsmør og andre nøttesmør er også sunt (men kaloririkt), særlig om du velger økologisk (inneholder bare nøtter og litt salt, ikke noe tilsatt olje / sukker). Endret 14. august 2010 av Frosk
Gjest Frosk Skrevet 14. august 2010 #4 Skrevet 14. august 2010 Og ja, paprikahummus liker jeg i grunnen nesten bedre enn vanlig hummus
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå