Gå til innhold

onepiece


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

OnePiece er helt greit det.

Mange som misliker det er feite blubber som egentlig ikke ser ut nesten uansett hva de tar på seg. Ikke la dem diktere deg. Smålubne damer har altfor lenge diktert andres motevalg.

Dersom jeg så en dame med onepiece første skoledag så er det garantert en person jeg ville forsøkt å bli kjent med.

Du er 12 år???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror lårhøye støvletter kan bli fint til.. Bare å stappe buksebeina nedi, det går helt sikkert fint. Helst støvletter i slangeskinn. PS: Husk å ta med deg hunden din i veska!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, jeg hadde ikke brukt et plagg som var så omdiskutert som onepiece første skoledag.

(og det sier jeg ikke fordi jeg ikke synes det er fint, selvom det er sant)

men det er mer det at førsteinntrykket betyr ganske mye, og om det skulle vise seg å være et miljø der det IKKE er populært å bruke et så spesielt antrekk har du lagt det store egget for resten av skoletiden.

ta på deg noe alminnelig pent og nøytralt, og se an hva folk på skolen mener er akseptabelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThatWoodcut

Det kommer jo helt an på det; områder har jo sine forskjellige stiler, men det er også enkelte ting som blir "kult" på forskjellige skoler. Så hvis OnePiece er "in" på den skolen du skal begynne på er vel det et greit plagg å ha på seg.

Selv om det ikke er det ser jeg ikke noen grunn til at du må ha på noe annet, du må bare stå for at du har den på deg. Ikke gjem deg bort i et hjørne fordi det ble litt flaut å ha den på allikevel.

Eller du kan safe og ta på noe (forholdsvist) nøytralt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...