Gå til innhold

onepiece

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har nettopp kjøpt meg en stilig onepiece i rosa. må nevne at den er av et dyrere merke, ikke disse billige som de selger på cubus og bikbok bl.a.

jeg begynner på ny skole neste uke, videregående. jeg lurer på om det er et greit antrekk å ha på seg første skoledag? og hva slags sko er stiligst til onepiece, fine joggesko eller sandaler med høy hæl?

bor forresten i oslo og skal gå på skole på vestkanten.

ønsker kun seriøse svar. dere som ikke liker onepiece trenger ikke svare takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAAAAAAAAAAhHAA dette må være tull?? Ta på noen høyhelte sko til, og en liten søt veske!

Skrevet

Ingen onepeace er stilig uansett om du betalte 100kr eller 10 000 for den.Hvis du vil bli tatt for å være en fjottis første dag, så er det bare å stille opp med matchene laptopp og platåsko.

Ps:Du kan ikke unnlate slike svar..

Skrevet

HAHAHA. Legg ut bilde hvis du går med den på skolen.

Skrevet

Jeg ville anbefalt tilbehør som får deg til å ligne mest mulig på en teletubbie ;)

Eller muligens en sikklesmekke og en smukk, da en onepiece får hvem som helst til å se ut som en forvokst 3åring med bleie!

:skratte:

Ha en kjempefin første dag på skola :goodbye:

Gjest BabyBlue
Skrevet

HAHAAHA! Åh... :skratte:

Jeg er selv 16 år gammel, og kan hilse og si at flere folk på min alder driter seg bare ut av å vise seg i det antrekket offentlig. De som gikk med det på 17 mai ble rett og slett sett på med avsky. Nei, bruk den hjemme som daffedress, men å gå med det ute er sosialt selvmord. Det begynner å bli ganske så ut nå uansett, så hold deg til normale klær.

Gjest scorpius
Skrevet

Ikke meningen å virke negativ her, men jeg prøver bare å hjelpe deg;

IKKE bruk onepiece første skoledag (eller andre, tredje, fjerde eller siste - les: ALDRI)!

Gjest Sandbekken
Skrevet

Første skoledag er en dag man normalt pleier å pynte seg litt ekstra. Onepice er en kosedress, ikke noe man pynter seg i!

Skrevet

Forrige uke satt jeg utenfor jernbanen i Oslo og ventet på taxi, da kom det en hel gjeng jenter ikledd hver sin onzie. Alle hadde høye hæler i form av støvletter og ankelstøvletter, og motevesker til. Jeg lo så jeg ristet meg av benken :skratte:

Skrevet

Herregud, har der ikke sett Tina og Bettina ??!!! :sjokkert:

alle MåååHH ha OnePiece daH!!? særr lizsm..

hahahhahahahahaahah du gjorde dagen min

Skrevet

ønsker kun seriøse svar. dere som ikke liker onepiece trenger ikke svare takk.

Jo.. about that. Tror ikke dette er det rette sterdet for seriøse (positive) meninger om Onepiece.. Just so you know :fnise:

Skrevet

Trådstarter sa noe i innlegget sitt som de fleste ikke har fått med seg. Kan dere se hva det var ?

Gjest Pucifer
Skrevet

Trådstarter sa noe i innlegget sitt som de fleste ikke har fått med seg. Kan dere se hva det var ?

At hun ønsket kun seriøse svar? For om det er det du sikter til, så er det dønn seriøst ment at Onepiece er grusomt og ALDRI burde brukes utenfor husets fire vegger dersom man absolutt MÅ ha en.

Gjest Enchanted
Skrevet

Jeg anbefaler deg å IKKE gå med onepiece på første skoledag. Selv om du skal gå på skolen på vestkanten og det antageligvis er en del "sosse-folk" der, så bør du se an litt. Ha på deg noe som er litt mer nøytralt, men samtidig litt pyntet (ikke for mye). Førsteinntrykket et ALT, du vil ikke at du skal bli negativt stempla første skoledag. Hvis du absolutt vil ha den på på skolen, så ta den på andre eller tredje skoledag, da har du fått et inntrykk av de elevene du skal gå i klasse med og de har fått et inntrykk av deg :)

Skrevet

At hun ønsket kun seriøse svar? For om det er det du sikter til, så er det dønn seriøst ment at Onepiece er grusomt og ALDRI burde brukes utenfor husets fire vegger dersom man absolutt MÅ ha en.

Nei, det var nok ikke det hun sa skjønner du. Prøv igjen..

Skrevet

OnePiece er helt greit det.

Mange som misliker det er feite blubber som egentlig ikke ser ut nesten uansett hva de tar på seg. Ikke la dem diktere deg. Smålubne damer har altfor lenge diktert andres motevalg.

Dersom jeg så en dame med onepiece første skoledag så er det garantert en person jeg ville forsøkt å bli kjent med.

Skrevet

(...) og hva slags sko er stiligst til onepiece, fine joggesko eller sandaler med høy hæl?

(...)

Crocks?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...