Gå til innhold

Piercing, trondheim, 13Ã¥r

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal ta piercing i navlen snart, men lurer på hvor de ikke er så strenge på aldersgrenser i trondheim, tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om noen steder her i Trondheim hvor de ikke har 16-18års grense. Ville hvertfall ikke anbefalt noen av dem.

Selvom de har aldersgrense kan du dra og spørre de seriøse hvis du har med deg en av foreldrene dine. Det er ikke sikkert de har lyst til å gjøre det selvom du har fått tillatelse.

Nå skjønner jeg at du er 13år med store piercingsvisjoner her, men om det skulle nå frem til deg, vil jeg anbefale deg å vente tre år. Ikke gjør dette selv, eller hos noen useriøse.

Skrevet

Det er 16 års aldersgrense på de fleste piercinger. Vent noen år istede.

Skrevet

Et piercingstudio som "ikke er så nøye på det" og piercer en 13-åring er useriøst og jeg ville holdt meg unna samme hvor gammel jeg var.

Skrevet

Jeg tok piercing på tattoo world i Trondheim da jeg var 13, men de har endret alderen siden jeg tok det, begynner å bli noen år siden.

Forøvrig vil jeg anbefale deg å ligge unna Tatto World, selv om de skulle finne på å ta piercing på deg nå. Stedet drives av Hells Angeles har jeg hørt, og de bryr seg visst ikke nevneverdig om hygiene. Har hørt mange historier om tattoveringer som har gått dårlig pga dårlig hygiene.

Du kan jo høre med purple Pain om det er veldig viktig å ta nå. De ligger på Heimdal

Gjest Nanette
Skrevet

Bedre at hun tar det i studio enn å finne på å gjøre det helt selv, slik som jeg gjorde. Så bestemt som jeg var på at det skulle jeg ha uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...