Trixy Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 mulig det blir litt for intime beskrivelser.. men jeg orker ikke ta det med legen helt enda Etter sex på tirsdag fikk jeg uuuuutrolig vondt nedentil... måtte ligge med bena godt fra hverandre i 30 minutter før jeg klarte å ligge normalt.. (vasket meg ordentlig etter...) På onsdag var det ikke blitt så veldig mye bedre- og jeg tenkte soppinfeksjon (hatt dette et par ganger før og det kjennes sånn ut nå og...)- det svir, klør og er nok litt hovent.. Begynte å smøre på canesten... og nå er det fredag..ingen bedring Skal smøre litt effektivt i dag og håpe på det beste. Hva tror dere kan ha skjedd? Ser ingen sår eller noe der nede....
Snop Skrevet 13. august 2010 #2 Skrevet 13. august 2010 Hvis jeg var så plaget hadde jeg absolutt dratt til legen i stedet for å prøve å diagnosere og behandle meg selv
Trixy Skrevet 13. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2010 Hvis jeg var så plaget hadde jeg absolutt dratt til legen i stedet for å prøve å diagnosere og behandle meg selv Huff Er det jeg ikke vil... Noia.... :/ Men.. får se det ann i løpet av helgen... Får ikke time i dag uansett vil jeg tro *håpe det gir seg*
Snop Skrevet 13. august 2010 #4 Skrevet 13. august 2010 har du forresten tatt stikkpille i tillegg til kremen?
Gjest mbv Skrevet 13. august 2010 #5 Skrevet 13. august 2010 klamydia.... ti prosent jenter får reaksjon... Kan minne om sopp, bare sinnsyke mere smerter, ikke bare kløe.. Må behandles raskt, pga fare for sterilitet. gå til legen NÅ!
Trixy Skrevet 13. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 13. august 2010 har du forresten tatt stikkpille i tillegg til kremen? Kan man få klamydia sånn helt uten videre da?? Ikke byttet partner, ingen, what so ever, kløe/svie før nå sånn plutselig- etter over 1 år med samme partner.... Jeez, blir skremt jeg.. går det å teste seg for klamydia selv nå, eller må man til lege?? Takk for svar forresten
Trixy Skrevet 13. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 13. august 2010 har du forresten tatt stikkpille i tillegg til kremen? takk for tipset! visste ikke at det fantes.. ut og kjøpe det nå før jobb...
Snop Skrevet 13. august 2010 #8 Skrevet 13. august 2010 takk for tipset! visste ikke at det fantes.. ut og kjøpe det nå før jobb... Ja, ved soppinfeksjon skal man ta både stikkpillen for å få behandling innvendig i skjeden, og så smører man kremen rundt på de utvendige områdene Men klør/svir det eller er det stort sett smerter?
Trixy Skrevet 13. august 2010 Forfatter #9 Skrevet 13. august 2010 Ja, ved soppinfeksjon skal man ta både stikkpillen for å få behandling innvendig i skjeden, og så smører man kremen rundt på de utvendige områdene Men klør/svir det eller er det stort sett smerter? Da skal jeg ordne det nå Det klør og svir... Svir mest egentlig... tror huden er veldig sår... Virker i hvertfall sånn :/ smertene ga seg ca 30 minutter etter vi var ferdige med kosen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå