Gå til innhold

sett av tid til mannen din på dagen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare et tips til alle dere andre vordende bruder. Jeg har fått så mange tips fra venninner som har giftet seg, om at vi bør prøve å få 10-15 minutter med mannen vår ALENE i løpet av dagen. Alle vil jo ha en bit av brudeparet så det blir nesten ikke tid til å snakke med hverandre. Så "stikk dere vekk" noen få minutter bare for å si til hverandre at dere elsker hverandre og hvor fine dere er!!!!

12

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Vi fant et lite rom der vi kunne være for oss selv og der koste vi oss masse og pratet om hvor fantastisk dagen var icon_smile.gif Helt enig med deg Viwi icon_smile.gif12

Skrevet

Takk for tipset!! Det kan nok være veldig lurt, ja!! Gleder meg sånn, dette er siste hele måneden som ugift!!:-) Vi gifter oss 29. juni 2002:-)

Denise

Skrevet

Jeg er så heldig at jeg får ha mannen min for meg selv hele bryllupsdagen! Vi reiser til utlandet for å gifte oss, og vi tar ikke med oss noen. Tror det blir spennende og veldig romantisk, men samtidig vet jeg at jeg vil savne sønnen vår (som sikkert ville kjedet seg veldig hvis han var med...)

Feiring med familie og venner tar vi når vi kommer tilbake fra bryllupsreisen, og da har nok den verste bryllupsrusen lagt seg icon_wink.gif

Skrevet

Kan ikke si at jeg hadde problemer med å få tid til mannen min den dagen vi giftet oss. Vi var så utrolig nyforelskede og lykkelige at vi nesten følte at vi hadde fått for lite tid sammen med gjestene. Vi danset masse og storkoste oss til musikken som vi selv hadde brent på CD-er. Det ble mye mimring og koseprat. Først kl.05.00 dro vi hjem og hadde ei utrolig fin bryllupsnatt. Vi hadde hatt sex-pause i 2 uker (og det er alltid en hit for oss) .1212[ Dette Innlegg er endret av: Flo* den 2002-05-03 18:17 ]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...