LillePetrine Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 Jeg har ikke ord, jeg må bare dele dette vidunderet som jeg fant på finn.no http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=23752629 "Utrolig vakker kjole som faktisk er et kunstverk". Og kunst er jo som kjent det meste.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2010 #3 Skrevet 12. august 2010 Og kunst er jo som kjent det meste. Og som kjent er det kun folk som ikke har peiling på kunst som klarer å uttale seg på den måten. Men kjolen var stygg.
fruBeist Skrevet 12. august 2010 #4 Skrevet 12. august 2010 (endret) og DEN kragen på det ene bildet Men for all del, hver sin smak. *tenker på min helt enkle kjole * :rødme: Endret 13. august 2010 av fruBeist
hegejenta30 Skrevet 12. august 2010 #5 Skrevet 12. august 2010 Den kjolen der tror jeg faktisk er noe av det værste jeg har sett! Den var ikke stygg - den var rett og slett schtøgg! *håper jeg ikke får mareritt i natt*
Gjest Pippelipp Skrevet 13. august 2010 #8 Skrevet 13. august 2010 Jeg likte spesielt godt den parabolantenna hun hadde fått rundt halsen på det ene bildet... Hun følte seg tydeligvis veldig fin, da Henne om det...
AnonymBruker Skrevet 13. august 2010 #9 Skrevet 13. august 2010 Dere ser kanskje av navnet hennes at hun ikke er norsk? Og at ulike kulturere ser forskjellig på hva som er stygt og pent. Det enest som er stygt i denne tråden er å legge ut denne annonsen her og drite ut brudekjolen hennes. Skam dere.
fruBeist Skrevet 13. august 2010 #11 Skrevet 13. august 2010 Forresten, se på denne! Den der var jo nesten litt søt :gjeiper:
Bringebærdrops Skrevet 13. august 2010 #12 Skrevet 13. august 2010 enig med anonym bruker. Lite classy å gjøre narr av andres lykke, og henge ut noen på internett på den måten. Fysj.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2010 #13 Skrevet 13. august 2010 Anbefaler aller å sjekke ut denne siden for en god latter av folks brudekjoler! Eller bryllupstema for den del.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2010 #14 Skrevet 13. august 2010 Anbefaler aller å sjekke ut denne siden for en god latter av folks brudekjoler! Eller bryllupstema for den del.
Rødtoppen86 Skrevet 13. august 2010 #15 Skrevet 13. august 2010 Må si meg enig i at det ikke er så snilt å henge ut en person slik, selv om kjolen ikke er etter min smak. Det er greit å diskutere slikt hvis det er et klesplagg som ikke er hentet fra en enkeltperson, men heller en butikk.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2010 #16 Skrevet 13. august 2010 Synes heller ikke at det er greit å henge ut folk på denne måten, men kjolen er da klin schtøgg! Det må jo være lov å utrykke seg om. Helt ærlig, synes dere ikke det? Kunstverk du liksom!
Gjest brutal_mann Skrevet 13. august 2010 #17 Skrevet 13. august 2010 "Imponert" over menneskers trang til å tråkke på andre.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2010 #18 Skrevet 13. august 2010 Til å være så dyr såg den jaggu billig ut :klø:
regine Skrevet 14. august 2010 #19 Skrevet 14. august 2010 Og jeg er HELT sikker på at dersom noen hadde lagt ut link til denne kjolen, og sagt at de faktisk skal gifte seg i den, ville det kommet maaaange innlegg av typen: "åååå så nyyyydelig...... " Med tanke på de utallige bildene av såkalte "nyyydelige" kjoler som legges ut på dette forum, så syns jeg ikke denne var noe værre. Brudekjoler er pr def ikke spesielt pene - altfor mye stæsj og tull og tyll. Å da henge ut en type kjole som er litt mer glitrende enn den rådende moten i Norge er, er derfor ganske usmakelig.
Gjest strykebrett Skrevet 14. august 2010 #20 Skrevet 14. august 2010 Dere ser kanskje av navnet hennes at hun ikke er norsk? Og at ulike kulturere ser forskjellig på hva som er stygt og pent. Det enest som er stygt i denne tråden er å legge ut denne annonsen her og drite ut brudekjolen hennes. Skam dere. Enig med deg. Syn denne tråden var slem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå