monkey Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 hei.. jeg bruker macbook,men har innstallert win vista på denne og fungerer fint. det jeg ikke skjønner er hvorfor den restarter hukommelsen hver **** uke!!! f.eks: jeg logger inn på en side og taster inn brukernavn og passord,og krysser av for "husk meg",og de neste dagene trenger jeg ikke skrive inn i feltene (passor-rukernavn),men bare trykke på logg inn.dette fungerer så bra! men den "sletter" alt sånn ca 1gang i uka.alt blir bort og jeg må gjente samme prosedyren en gang til-... vet noen hva jeg snakker om her og hva jeg kan gjøre for å "forlenge" hukommelsen til pc'en?????????
AnonymBruker Skrevet 12. august 2010 #2 Skrevet 12. august 2010 Hei Dersom du på Internet explorer går innpå Tools/Internet Options/Browsing history/Settings så kan du bestemme hvor ofte du vil at logger, lagrede passord, cookies og midlertidige filer skal slettes. Nå er riktignok ikke en ukes varighet et alternativ hos meg, men mulig du har en nyere versjon av Internet enn det jeg har. Håper det hjalp noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå