AnonymBruker Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 Jeg er en 35-åring som vanker en del alene ute på byen, primært på fredags- og/eller lørdagskvelder. Jeg er muligens litt kresen, men jeg sliter med å finne plasser som verken er fullstappede eller folketomme. Min ønskeliste: - En bar med barkrakker der vi som kommer uten følge kan dingle med bena, supe øl og kanskje komme i snakk med noen. Gjerne damer... - Et snakkbart lydnivå der man kan preike skit uten å skrike til hverandre (og bruke "Hæ?" altfor ofte) - Et noenlunde voksent og ublærete klientell i aldersspennet 25-45 - Et greit prisnivå, (dvs. 0,5l pils < 65 kroner) - Ikke proppfullt men heller ikke helt glissent - Et klientell som ikke nødvendigvis drikker seg snydens Steder mellom Majorstuen og Grønland, samt Grünerløkka, er av interesse. Har dere tips til noen puber/barer som matcher ovennevnte kriterier?
AnonymBruker Skrevet 12. august 2010 #2 Skrevet 12. august 2010 Det hadde vært interessant, så får jeg kanskje en oversikt over hvor jeg kan gå og sjekke opp eldre damer!1!
AnonymBruker Skrevet 12. august 2010 #3 Skrevet 12. august 2010 Highbury i krysset Bogstadv./Sorgenfrigt. er blant mine favoritter. Trivelig sted og særlig nå på sommern med koselig uteplass. http://www.highbury.no/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå