Gjest Madam Felle Skrevet 4. oktober 2003 #61 Skrevet 4. oktober 2003 Her synger vi for full hals, men kanskje det kan holde med refrenget? hva sier moderatorene til det?
Gjest Hulderjenta Skrevet 4. oktober 2003 #62 Skrevet 4. oktober 2003 Kanskje hvis alle gjør som meg - glemmer litt av teksten...? Er det godkjent da...?
Gjest Madam Felle Skrevet 4. oktober 2003 #63 Skrevet 4. oktober 2003 Kanskje hvis alle gjør som meg - glemmer litt av teksten...? Er det godkjent da...? kan jo være
Gjest Madam Felle Skrevet 4. oktober 2003 #64 Skrevet 4. oktober 2003 Her kommer dagens sang. obligatorisk for alle, men dere kan øve på den til i morgen kveld, det skulle gi dere god tid Just like a prayer, your voice can take me there Just like a muse to me, you are a mystery Just like a dream, you are not what you seem Just like a prayer, no choice your voice can take me there Just like a prayer, I'll take you there It's like a dream to me
Usikker Skrevet 4. oktober 2003 #65 Skrevet 4. oktober 2003 Jeg har ryddet i tråden. Er en koselig og hyggelig tråd - men å gjengi tekster strider mot både Kopinor og KG's reglement. Usikker -moderator-
Gjest Madam Felle Skrevet 4. oktober 2003 #66 Skrevet 4. oktober 2003 Jeg har ryddet i tråden. Er en koselig og hyggelig tråd - men å gjengi tekster strider mot både Kopinor og KG's reglement. Usikker -moderator- Ok. Vi får synge litt mindre da
Gjest Hulderjenta Skrevet 4. oktober 2003 #67 Skrevet 4. oktober 2003 *nynner på "Just like a prayer"*
Gjest Madam Felle Skrevet 4. oktober 2003 #68 Skrevet 4. oktober 2003 *nynner på "Just like a prayer"* Kjempe bra, fortsett slik
Usikker Skrevet 4. oktober 2003 #69 Skrevet 4. oktober 2003 Flinke jenter det....... :trøste: Usikker -moderator-
Gjest Madam Felle Skrevet 4. oktober 2003 #70 Skrevet 4. oktober 2003 Flinke jenter det....... :trøste: Usikker -moderator- Takk
Gjest Hulderjenta Skrevet 5. oktober 2003 #71 Skrevet 5. oktober 2003 Hvilken sang skal vi øve på i dag, Madammen? *venter spent*
Gjest Madam Felle Skrevet 5. oktober 2003 #72 Skrevet 5. oktober 2003 Kjære kormedlemmer Siden moderatorene ikke tillater oss å øve særlig mye på hver sang, må vi kutte ned på tekten. Heretter vil refrenget være det vi øver på Dette skal nok gå bra alle sammen Dagens sang er Let it be: Let it be, let it be, let it be, let it be There will be an answer, let it be Let it be, let it be, let it be, let it be Whisper words of wisdom, let it be Let it be, let it be, let it be, let it be Whisper words of wisdom, let it be
Gjest Hulderjenta Skrevet 5. oktober 2003 #73 Skrevet 5. oktober 2003 Let it beeeee, let it beeeee, let it beeee, let it beeee! There will be an answer, let it beeee-eeeeeee! Let it beee, let it beeee, let it beee, let it beee! Whisper wooooords of wisdom, let it beeeeeee!!! :digge: :digge: Og forresten, kjære korleder Madammen: Fra i morgen kan jeg ikke komme på kor-øvelse på ubestemt tid. Er det noen sanger du vil jeg skal øve på fram til jeg er tilbake igjen?
Gjest Madam Felle Skrevet 5. oktober 2003 #74 Skrevet 5. oktober 2003 Let it beeeee, let it beeeee, let it beeee, let it beeee! There will be an answer, let it beeee-eeeeeee! Let it beee, let it beeee, let it beee, let it beee! Whisper wooooords of wisdom, let it beeeeeee!!! :digge: :digge: Og forresten, kjære korleder Madammen Aldeles nydelig :D Det er noen sanger du kan øve på når du er borte, og det er: Bohemian Rhapsody I see a little silhouetto of a man Scaramouche, Scaramouche, will you do the Fandango Thunderbolt and lightning, very, very fright'ning me (Galileo) Galileo (Galileo) Galileo, Galileo figaro Magnifico I'm just a poor boy and nobody loves me He's just a poor boy from a poor family Spare him his life from this monstrosity Easy come, easy go, will you let me go Bismillah! No, we will not let you go (Let him go!) Bismillah! We will not let you go (Let him go!) Bismillah! We will not let you go (Let me go) Will not let you go (Let me go) Will not let you go (Let me go) Ah No, no, no, no, no, no, no (Oh mama mia, mama mia) Mama mia, let me go Beelzebub has a devil put aside for me, for me, for me Bridge Over Troubled Water Like a bridge over troubled water, I will lay me down Like a bridge over troubled water, I will lay me down Ønsker deg en god ferie, og lykke til med sangene. Veldig bra at du viser slik entusiasme Fortsett slik
Gjest Hulderjenta Skrevet 5. oktober 2003 #75 Skrevet 5. oktober 2003 Jammen - Bohemian Rhapsody er jo DRITVANSKELIG.........
Gjest Madam Felle Skrevet 5. oktober 2003 #76 Skrevet 5. oktober 2003 Jammen - Bohemian Rhapsody er jo DRITVANSKELIG......... Bare til å øve lille venn Alt kan ikke være like enkelt
Gjest Madley Skrevet 5. oktober 2003 #77 Skrevet 5. oktober 2003 Kråka er tilbake og nynner med i takt... Let it be, let it be, let it be, let it be There will be an answer, let it be Let it be, let it be, let it be, let it be Whisper words of wisdom, let it be Let it be, let it be, let it be, let it be Whisper words of wisdom, let it be
Gjest Donna Skrevet 5. oktober 2003 #78 Skrevet 5. oktober 2003 Hmf ..... *Virgo melder seg ut-nekter å la seg sensurere* Beklager - dere må desverre klare dere uten min jomfruelige klokkeklare stemme .........å synge halve sanger er ikke min stil ............ *synge og jodle i vildensky hjemme hos meg selv * *poff- borte vekk*
Gjest Madley Skrevet 7. oktober 2003 #79 Skrevet 7. oktober 2003 Si meg...eller syng meg ...døde koret ut eller???
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 7. oktober 2003 #80 Skrevet 7. oktober 2003 Denne må Dere øve på, den er fin !
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå