Gjest Madam Felle Skrevet 1. oktober 2003 #1 Skrevet 1. oktober 2003 Etter overtalelse fra andre her inne, og da spesielt bippen åpner vi herved KGs eget lille/store kor. Vi vil ha øvinger 1-2 ganger i uken, og det er bare til å melde seg på. VI har behov for alle typer sangstemmer, så syng med den stemmen du har KOM OG BLI MED
Kreps Skrevet 1. oktober 2003 #2 Skrevet 1. oktober 2003 Robin slår med èn hammer èn hammer, èn hammer Robin slår med èn hammer Denne vakre dag Robin slår med to hammere to hammere, to hammere Robin slår med to hammere Denne vakre dag
Gjest Madam Felle Skrevet 1. oktober 2003 #3 Skrevet 1. oktober 2003 Kjempe bra kreps, du er herved tatt opp som første medlem i dette fantastiske koret vi har.
Kreps Skrevet 1. oktober 2003 #4 Skrevet 1. oktober 2003 Kjempe bra kreps' date=' du er herved tatt opp som første medlem i dette fantastiske koret vi har.[/quote'] Takk takk
Gjest Madam Felle Skrevet 1. oktober 2003 #5 Skrevet 1. oktober 2003 TIL ALLE MEDLEMMER: Dette er sangen dere skal ha øvd inn til i kveld, ønsker dere lykke til, og vi vet at dette kommer til å bli bra. Every breath you take and every move you make Every bond you break, every step you take I'll be watchin' you Deler av teksten slettet i h.h.t. Kopinor og KG's reglement: Original tekst finner du her: http://www.reallyrics.com/Lyrics/P002000050007.asp Usikker -moderator-
Kreps Skrevet 1. oktober 2003 #6 Skrevet 1. oktober 2003 Ivrig som jeg er har jeg lært meg denne utenat alt, Every breath you take and every move you make Every bond you break, every step you take I'll be watchin' you Deler av tekst slettet Usikker -moderator-
-Fisken- Skrevet 1. oktober 2003 #7 Skrevet 1. oktober 2003 Every breath you take and every move you make Every bond you break, every step you take I'll be watchin' you :digge: Oh yeah, oh yeah, give me more babe :D Jeg er sangfisken overalt, tenkte bare jeg skulle nevne det. Hint hint. Fiskebolla bor i havet Havet er fiskebollas hjem Dette er første værset Nå er det bare 99 igjen Å-å-å (en time senere) Fiskebolla bor i havet Havet er fiskebollas hjem Dette er siste værset Nå tar vi hele greia om igjen Å-å-å Deler slettet! Usikker -moderator-
Gjest Madam Felle Skrevet 1. oktober 2003 #8 Skrevet 1. oktober 2003 Velkommen fisk, hyggelig å ha deg med i koret. :D Ser at du har øvd på dagens sang, veldig bra.
Irka Skrevet 1. oktober 2003 #9 Skrevet 1. oktober 2003 Kor artig dette var da. Lykke til med koret ditt Fella. Regner med at du skal dirigere alle som vanlig.
Gjest Madam Felle Skrevet 1. oktober 2003 #10 Skrevet 1. oktober 2003 Velkommen skal du være Irka, alltid koselig å få flere inn i koret. Nå må du være flink å øve på sangen
Gjest Cruella Skrevet 1. oktober 2003 #11 Skrevet 1. oktober 2003 Har du bruk for en mezzosopran....?
Irka Skrevet 1. oktober 2003 #12 Skrevet 1. oktober 2003 :o Jeg vil da ikke være medlem! Skulle bare gratulere jeg.. :-? Men jeg sier tusen takk. Hadde min sangstemme vært like vidunderlig som Madammens, ville jeg naturligvis blitt med.
bippbipp Skrevet 1. oktober 2003 #13 Skrevet 1. oktober 2003 Ja kom alle sammen bli med vi flaxer og baxer av sted.. til Eventyrland for å se.. på nisser og dverger og tusser og troll og alle små dyr oppi moll. Vi flaxer og flyr gjennom eventyr vi synger og ler vi tigger og ber til Madam Felle og Kveldsvisitt og mumle gåsegg og fru Madammen Og bippbippen koser med gullgåsa si og sitter å er så fornøyd å blid og noen som vil forbi med hoppe-hoppe bipp-bipp med hoppe-hoppe Madam som kom forbi til onkel Blid i land.. gakke-land.
Livets datter Skrevet 1. oktober 2003 #16 Skrevet 1. oktober 2003 *skråle og balere* Hey hey... det må da være en eller annen form for opptakskrav her?
Gjest Madam Felle Skrevet 1. oktober 2003 #17 Skrevet 1. oktober 2003 Har du bruk for en mezzosopran....? Alltid, velkommen velkommen dagesn sang er: Every breath you take and every move you make Every bond you break, every step you take I'll be watchin' you Deler slettet Usikker -moderator- Lykke til
Gjest Madam Felle Skrevet 1. oktober 2003 #18 Skrevet 1. oktober 2003 slettet da alle disse smiletegnene forårsaker treghet i forumet Helt nydelig, ønsker deg velkommen i koret, og setter deg som en 1 sopran, på grunn av den nydelige sangstemmen din. Men nå må du øve på dagen sang også
Gjest Madam Felle Skrevet 1. oktober 2003 #19 Skrevet 1. oktober 2003 Eeeh' date= må jeg på audition? Nei da her er alle velkommen. En synger med den stemmen en har, selv om noen får utdelt toneart ol, så vil vi her at alle skal synge med den stemmen de har. Det blir mye bedre når alle gjør det har vi funnet ut. Husk å øve på dagens sang
Gjest Madam Felle Skrevet 1. oktober 2003 #20 Skrevet 1. oktober 2003 *skråle og balere* Aldeles nydelig sangstemme Du er hjertelig velkommen til koret vårt, og vi gleder oss til å høre mer fra deg Husk å øve på dagens sang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå