Gå til innhold

Word- produktnøkkel?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min word spør etter en produktnøkkel når jeg åpner programmet. jeg har så klart ikke denne!og dermed fungerer ikke word. utrolig irriterende! Er det noen som vet hvordan jeg kan løse dette problemet ?

På forhånd takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min word spør etter en produktnøkkel når jeg åpner programmet. jeg har så klart ikke denne!og dermed fungerer ikke word. utrolig irriterende! Er det noen som vet hvordan jeg kan løse dette problemet ?

På forhånd takk.

Fulgte word med som prøvepakke da du kjøpte pc-en? Med mange pc-er følger dette med som en prøvepakke når du kjøper den, da er du nødt til å kjøpe lisens til Officepakken. Dersom du har installert dette fra en cd/dvd så står lisensnøkkelen på coveret og du må legge den inn.

Skrevet

dette fulgte ikke med :(

Skrevet

dette fulgte ikke med :(

Hvor har du da fått tak i det fra? Du har jo installert officepakken fra et sted, siden du kan åpne programmet og da får beskjed om at du må inn med lisensnøkkel. Som sagt, de gangene dette følger med pc-en er det så og si i alle tilfeller en prøvepakke, da dette ikke er en del av Windows. Da må du etter at prøvetiden har gått ut kjøpe lisens.

Når du kjøper officepakken får du dette på en dvd, og da står som nevnt lisenskoden på coveret. Dersom du har fått tak i officepakken på andre vis, f.eks fra bekjente etc. foreslår jeg at du selv kjøper officepakken da en vanlig lisens kun kan brukes på én pc av gangen. (Da regner jeg ikke med firmalisenser etc. som er til bruk for mange pc-er).

Skrevet

På forhånd takk.

Sjekk selve Pc'n ,bak på denne kan det stå noen key's på et klistremerke

Skrevet

Hvis word var på maskinen når du kjøpte den, så var sikkert prøveversjonen installert fra produsenten. Denne varer bare i en begrenset periode før du må kjøpe lisens for å fortsette å bruke den.

http://www.openoffice.org/ Open Office er et alternativ til Word, Excel osv som er helt gratis! Det er en kjempegod pakke, og jeg vil anbefale deg å prøve den!

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hei :)

Gjenåpner denne tråden jeg....

Skal formatere min ACER pga at jeg skal selge den. Har ikke brukt den på bortimot 6 måneder. Når jeg skal åpne WORD får jeg beskjed om at jeg skal trykke inn produktnøkkelen. Bak på pc`en står det et microsoft-klistremerke, med en produktnøkkel. Når jeg taster inn denne koden står det at den er ugyldig? :klø: Hva kan dette komme av? :vetikke:

Skrevet

Bak på pc`en står det et microsoft-klistremerke, med en produktnøkkel. Når jeg taster inn denne koden står det at den er ugyldig? :klø: Hva kan dette komme av? :vetikke:

Produktnøkkelen der er sannsynligvis til Windows, ikke Word.

Skrevet (endret)

Produktnøkkelen der er sannsynligvis til Windows, ikke Word.

Okei, takk :)

Endret av MonThe
Skrevet

MonThe: Hvis du har kjøpt Office, så fulgte det sikkert med CD og en manual ++. Der skal det være produktnøkkel på.

Skrevet

MonThe: Hvis du har kjøpt Office, så fulgte det sikkert med CD og en manual ++. Der skal det være produktnøkkel på.

Ok. Har funnet ut av det nå, og Acer`n er formatert og oppe og går :D Takk dere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...