Gå til innhold

Til dere som har silikon (igjen)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tok silikon for litt over 2 mnd siden. Jeg lurer på dette med hardhet. Når jeg ligger på ryggen er de steinharde, mens når jeg står oppreist er de myke og naturlige, er det vanlig og sånn det blir?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om vevet rundt har satt seg helt ferdig er vanskelig å si, men det stemmer at selve protesen kjennes mye hardere ut når du ligger på rygg enn i stående stilling. Jeg kunne lett kjenne at jeg hadde kunstige pupper gjennom dynen når jeg lå. Proteseveggen er lite elastisk, og når du står er trykket fra silikonet nedover og derfor er det mer slakk i deler av proteseskallet og det hele virker mykere og mer føyelig, enn når du ligger på rygg og all silikonen presser utover mot hele omkretsen av protesen. Senere vil du kanskje oppleve at arrvev strammer litt eller mye rundt protesen, slik at den også kan kjennes hardere i stående stilling, men det skjer ikke hos alle.

Jeg ble aldri komfortabel med hardheten og protesefølelsen, så nå har jeg myke, små bryster igjen og har kun funnet en eneste bh i butikk som er liten nok. Og jeg elsker dem :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...