Gjest lottelise Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Heisann! Noen som vet hvor lenge det er vanlig at det går fra en har vært til MR-undersøkelse, og til en får svar? Har ventet i ca 4 uker nå, men har enda ikke hørt noe... FÅr en svar uansett, eller bare hvis de finner noe "galt"?
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 Heisann! Noen som vet hvor lenge det er vanlig at det går fra en har vært til MR-undersøkelse, og til en får svar? Har ventet i ca 4 uker nå, men har enda ikke hørt noe... FÅr en svar uansett, eller bare hvis de finner noe "galt"? Det er ikke pasienten som får svaret, men legen som rekvirerte undersøkelsen. Etter 4 uker burde svaret være klart for lengst. Ring legen og spør etter svar.
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2010 #3 Skrevet 11. august 2010 Det er ikke pasienten som får svaret, men legen som rekvirerte undersøkelsen. Etter 4 uker burde svaret være klart for lengst. Ring legen og spør etter svar. På MR-en fremstilte de det som at de skulle sende meg brev, og så skulle jeg kontakte legen etterpå. Men kan ha misforstått. Men burde det ikke uansett da være legens anvsar å kontakte meg??
Gjest Mokki Skrevet 11. august 2010 #4 Skrevet 11. august 2010 Legen kontakter deg kun hvis de finner noe unormalt. Er du i tvil ringer du legekontoret og snakker med de. Jeg har tatt MR og ringte legen etter ca 1 uke. Hos meg fant de noe men det var ingenting som trengtes og fjernes, en cyste i albuen.
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2010 #5 Skrevet 12. august 2010 Legen kontakter deg kun hvis de finner noe unormalt. Er du i tvil ringer du legekontoret og snakker med de. Jeg har tatt MR og ringte legen etter ca 1 uke. Hos meg fant de noe men det var ingenting som trengtes og fjernes, en cyste i albuen. Ok, takk for svar. Får ta en telefon da...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå