AnonymBruker Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Herregud, jeg tror jeg har verdens største nese(ikke tull engang). Har egentlig et veldig lite hode og er ganske liten og når denne nesa står der så er jo det det første folk legger til. Har til og med hørt: oi du har litt stor nese. WTF. Har hele livet vært misfornøyd med dette. Vurderer nå å ta nese operasjon , noen som vet noe om dette og hvor det er lurest å ta det? F.eks er det luret å ta det her i Norge eller i USA? Noen som tilfeldigvis har gjort noe sånT? Blir kjempe glad for svar.
Gjest Elisabeth Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Hei! Har vært plaget med nesen min helt siden jeg var 12-13 da den begynte å vokse litt ekstra. Nå er jeg 19 og jobbet hele sommeren for å spare opp penger, og 31.august opererte jeg. Det gikk kjempegreit og hadde minimale smerter dagene etterpå Fjernet en kul på neseryggen, men legen la også merke til at hele neseryggen var skjev og rettet denne opp. Har ikke sett nesen enda fordi jeg enda har gips på men det ser veldig lovende ut! Gjorde dette på Sørlandsparken Spesialsenter i Kr.sand fordi det er der jeg bor. Andre klinikker jeg har veldig godt inntrykk av og også vurderte var Nobel Clinic og Colosseumklinikken i Oslo. Når det kommer til om du bør operere i Norge eller USA så sier jeg definitivt NORGE! I USA er det vanskelig å holde oversikt på hvem som er godkjente osv, i tillegg til at du må på en del etterkontroller i form av fjerning av gips osv og da er det best å ha en nærtliggende klinikk. Jeg vurderte selv å reise til Ungarn for å operere ettersom det var myyyye billigere, men du vet aldri hva du reiser til og det er bedre å betale og få det ordentlig gjort... Dra på konsultasjon og snakk med en lege, kanskje til og med på flere forskjellige klinikker så får du et bedre inntrykk og all informasjon du trenger.. Da er du ikke forpliktet til å operere og kan se selv om du ønsker å gå videre med operasjonen Jeg tenkte mange ganger at "er det vits, alle sier jo at jeg ikke trenger dette!" Men jeg vet selv at det hadde plaget meg resten av livet, og hva er vel vitsen å møte veggen når jeg er 40 og operere da?? Det er nå jeg er ung og nå jeg vil føle meg bra. Hvis det er noe annet du lurer på er det bare å spørre
blomst192012 Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 Hei Elizabeth! Når skal du fjerne bandasjen? Og hvor mye betalte du? Gjorde du noe med lengden på nesen din, eller bare fjernet kulen og rettet nesen? Blir veldig takknemlig for svar.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå