Lillebi Skrevet 30. september 2003 #1 Skrevet 30. september 2003 Hva menes med det? Jeg skal kjøpe deler til PC... Hvis det står bulk ved siden av prosessoren, betyr det at den ikke er "boxed" da, slik at jeg må kjøpe vifte ved siden av? Hvis jeg kjøper boxed prosessor. må jeg kjøpe ekstravifter ved siden av? Hvis noen har forslag til et greit skjermkort hadde jeg også blitt glad. Skal kunne spille The Sims og ganske mye bildebehandling. AMD-prosessor.
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2003 #2 Skrevet 1. oktober 2003 "Bulk" betyr (i denne sammenhengen) "masse"-etellerannet. F.eks. er "bulk e-mail" masseutsendt e-post. En data-vare som er "bulk", er altså pakket for en kunde med høyt forbruk, typisk OEM (produsent som bruker delene til å lage egne merkevarer). Det motsatte av "bulk" blir i denne sammenhengen "retail" (detalj). En "bulk"-vare leveres typisk i en antistatisk pose, og ikke i en pent dekorert pappeske. I noen tilfeller følger ikke manualer og driver-CD'er med, slik at man må laste dette ned fra nettet. Hvorvidt en prosessor som leveres "bulk" er uten vifte, må du spørre leverandøren om.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå