Gå til innhold

Sanger man virkelig hater!


Daenrys

Anbefalte innlegg

Wonderwall av Oasis. Jeg får vondt i tennene av å høre på dem.

Endret av Tabris
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest goodtwin

hver jul er det tre sanger jeg virkelig ikke liker. For det første; Last Christmas, men jeg er tydeligvis ikke den eneste som hater den =)

Også liker jeg heller ikke "En stjerne skinner i natt", den var veldig fin de første årene etter at den kom ut, men etter det har den rett og slett blitt litt for overpopulær for min del, alle gangene man skal ha en "hipp, ny" julesang så faller valget på "en stjerne skinner i natt". Sangen er rett og slett oppbrukt for min del!

Jeg liker heller ikke "Mary did you know" julesangen. Den var også helt grei første gangen jeg hørte den på radioen av en eller anna Christina Aguilerakopi, men også den sangen er litt oppbrukt som "solojulesang" da alle "unge christina aguileraer" ute i vårt land (ja, du har vel sett de? de unge jentene som egentlig synger ganske fint, men som ødelegger sangene sine ved å bruke alt for mange effekter og hylesynge) eeeeelsker denne sangen. Blæ :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Basshunter, ja.. Har ikke ord! Maria Arredondo kan også bare slutte å synge, og jeg skal ikke engang begynne å si hva jeg synes om den forbanna ketchupsangen.. Eller Mambo nr.5! Hva f..n er det med de sangene der? At de i det hele tatt selger én plate er for meg totalt uforståelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Basshunter, ja.. Har ikke ord! Maria Arredondo kan også bare slutte å synge, og jeg skal ikke engang begynne å si hva jeg synes om den forbanna ketchupsangen.. Eller Mambo nr.5! Hva f..n er det med de sangene der? At de i det hele tatt selger én plate er for meg totalt uforståelig.

:fnise: Helt enig! Ikke så mye til overs for musikken til Venke Knutson heller når jeg tenker meg om. Eller danseband-musikk... Don`t even get me started.

Og Rune Rudberg... Huff og huff. :romeo:

Kan også leve uten Tone Damli Aaberges gørrkjedelige musikk.

Endret av Adeleine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke fordra den "Take med home country roads" eller hva den nå heter. Får fysisk vondt hver gang jeg hører den!!!

Rybak, spar meg!

Shakira, grøsser av stemmen hennes!

Og sikkert tonnevis av andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lars Vaular er helt grusom. Orker ikke høre på radio lenger i frykt for at han skal spilles.

Big Bang ødela helt for seg sjøl med ”Girl in Oslo”. Synd, for det andre de har er egentlig OK. Postgirobyggets sommersanger, hva de nå heter. Tortur er også Alicia Keys.

Den desidert verste sangen jeg hører er likevel deLillos ”Neste Sommer”. Jeg HATER den sangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på et kjøpesenter i går, da hørte jeg en forferdelig sang fra ca. 5 år tilbake. Denne sangen hadde jeg glemt, men takket være den dumme klesbutikken, så har jeg hatt den i hodet siden:

Aiii-aaiii wonderchiiiild!!

:kjefte:

Endret av Meaty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg er den eneste på KG som faktisk liker Lars Vaular :sjenert:

Jeg kan ikke fordra noe fra Justin Bieber (?), Madcon eller Mira Craig. Ei heller Katie Melua, da låtene hennes er så kjedelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte nettopp på radioen en dame jeg ikke husker navnet på som synger "I love you. Always. Forever". Den er fæl, den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sangen til hun som vant GP i år. Loue åhhh loue....... :kjefte:

Ja! Den er altså så grusom den sangen at jeg ikke har ord! Og for en FORFERDELIG sangstemme!!!!!!!!! :kjefte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Carleigh-Ann

Jeg takler ikke sangene til Marit Larsen. Huff.

HELT enig! Jeg får vondt i tennene og øra av musikken til hu dama. Ellers mye jeg ikke liker: alt av Big Bang, Postgirobygget med "En solskinnsdag" (denne gjør meg fysisk kvalm), "California Gurls" med Katy Perry feat Snoop Dogg og jeg bare haaaaater "Ghetto Superstar" med Pras eller hva han heter. Er generelt mye musikk som gir meg brekninger :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wonderwall av Oasis. Jeg får vondt i tennene av å høre på dem.

selv liam gallagher ikke liker sangen. :omg: sitat: "i can't fucking stand that fucking song! every time i have to sing it i want to gag." :laugh:

Også skifter jeg kanal brennkvikt hver gang den latterlige "I wanna be a billionaire"sangen kommer :roll:

jeg gjør det også. :slår:

jeg hater sanger av lena. hvorfor synger hun på mockney?! :huh:

hilsen fra

lilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...