Pasjonsblomst Skrevet 4. oktober 2010 #161 Del Skrevet 4. oktober 2010 flink du er, litt misunnelig her jeg planlegger sofadate med "bonderomantikk" og litt snop... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #162 Del Skrevet 4. oktober 2010 flink du er, litt misunnelig her jeg planlegger sofadate med "bonderomantikk" og litt snop... Åh, snop Det fikk jeg lyst på nå! Bra det ikke er jeg som skal i butikken og handle til middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 4. oktober 2010 #163 Del Skrevet 4. oktober 2010 Åh, snop Det fikk jeg lyst på nå! Bra det ikke er jeg som skal i butikken og handle til middag Jeg vurderer å åpne 250 grams sjokoladen jeg kjøpte på taxfree, eller kanskje 300 grams sveitsiske hvite sjokoladen Antakeligvis vinner Bocca Sunt og godt! Hva er dette nye opplegget du prøvde på i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #164 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg vurderer å åpne 250 grams sjokoladen jeg kjøpte på taxfree, eller kanskje 300 grams sveitsiske hvite sjokoladen Antakeligvis vinner Bocca Sunt og godt! Hva er dette nye opplegget du prøvde på i dag da? Sjokolade! *sikle* Jeg får alltid så sinnssykt godtetrang i uka før jeg skal ha mensen, det er helt sykt Prøver å avstå denne gangen, men vi får se hvordan det går... TurboJam kan du lese mer om her: http://www.beachbody.com/product/fitness_programs/turbo-jam.do Og her er et videoeksempel: http://www.youtube.com/watch?v=xJ0T-eZ_xhY&feature=related Jeg tok et introprogram i dag, så det varte bare 17 minutter, men jeg kjenner at jeg har trent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kameline Skrevet 4. oktober 2010 #165 Del Skrevet 4. oktober 2010 Nå skulle jeg akkurat til å spørre hva TurboJam er, men du posta innlegg før jeg rakk Flink du er! Ingenting er bedre enn å trene når det er gøøøyy!! Har du TurboJam på DVD? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #166 Del Skrevet 4. oktober 2010 Nå skulle jeg akkurat til å spørre hva TurboJam er, men du posta innlegg før jeg rakk Flink du er! Ingenting er bedre enn å trene når det er gøøøyy!! Har du TurboJam på DVD? Har tre DVDer, men aldri turt å prøve før nå. Nå krøyp det nettopp en DIGER edderkopp over stueveggen bak TVen, og siden sambo ikke er hjemme måtte jeg drepe den selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 4. oktober 2010 #167 Del Skrevet 4. oktober 2010 Så TØFF du er!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #168 Del Skrevet 4. oktober 2010 Aaaah, jeg er så sugen på noe godt!! Jeg har Nutrilett-barer i skapet, men jeg er liksom så mett etter middagen. Urk. Og jeg ligger alt for lavt på kaloriinntaket i dag, 1093 kcal totalt I tillegg til treningen, som sikkert har forbrent noe. Aaargh! Drittdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 4. oktober 2010 #169 Del Skrevet 4. oktober 2010 Herregud, at du ikke sulter ihjel? Eplebåter med honning og kanel er kjempegodt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #170 Del Skrevet 4. oktober 2010 Herregud, at du ikke sulter ihjel? Eplebåter med honning og kanel er kjempegodt Hm, det var kanskje en ting? Jeg kan jo kanskje tygge eple igjen nå kanskje...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 4. oktober 2010 #171 Del Skrevet 4. oktober 2010 Ellers er ikke epler egentlig helt tingen hvis man er sulten. De inneholder visst et stoff som trigger sulten, sånn at man ender opp med å bli mer sulten. Funker med honning og kanel da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #172 Del Skrevet 4. oktober 2010 Epler med kanel og honning brakte totalen opp til 1241 kcal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 4. oktober 2010 #173 Del Skrevet 4. oktober 2010 Ellers er ikke epler egentlig helt tingen hvis man er sulten. De inneholder visst et stoff som trigger sulten, sånn at man ender opp med å bli mer sulten. Funker med honning og kanel da Det har jeg merket! Kan absolutt ikke spise eple for å stille sulten, det blir faktisk verre. Merkelige greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #174 Del Skrevet 4. oktober 2010 Det har jeg merket! Kan absolutt ikke spise eple for å stille sulten, det blir faktisk verre. Merkelige greier. Jeg har ikke merka noe til det Men nå er jo jeg litt merkelig da Nå er epler med honning og kanel fortært, og jeg skal finne senga før jeg kræsjer hardt :gjeiper: Jeg tåler egentlig ikke sukker så bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 4. oktober 2010 #175 Del Skrevet 4. oktober 2010 da må du jo ikke spise sukker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #176 Del Skrevet 4. oktober 2010 da må du jo ikke spise sukker! :sjenert: Det er ikke såååå lett... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #177 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg er så trøøøøøtt... :søvn: Klarer ikke komme helt i rytme igjen etter ferien, og det å dra seg selv ut av senga når det fortsatt er mørkt ute er selvpining i mine øyne I dag har jeg på følelsen at blir en dårlig dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #178 Del Skrevet 5. oktober 2010 *umotivert* Men nå er jeg skikkelig husmor da, har steik i ovnen, suppe i gryta og kjøtt (snart) på bordet. :gjeiper: Steika er til senere i kveld/i morra/resten av uka (to kg steik, hva tenkte jeg på?? :dåne: ) og suppe med kjøtt til i dag. Nom nom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 5. oktober 2010 #179 Del Skrevet 5. oktober 2010 Eh... 2 kg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #180 Del Skrevet 5. oktober 2010 Eh... 2 kg? Det var den siste som var igjen Dessuten kan jeg jo bare skjære den i skiver og fryse, så har vi "ferdig" middag i fryseren, bare å tine kjøttet og lage grønnsaker Jeg har nettopp kommet hjem fra gåturen min, fant en fin rute på søndag som var akkurat 30 minutter (30:16 faktisk), men i dag hadde den krympa til 28:40 faktisk... Lurer på om jeg får mer framgang utover i Oktober? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå