Gå til innhold

CoffeeGirls treningsdagbok

CoffeeGirl

Anbefalte innlegg

flink du er, litt misunnelig her jeg planlegger sofadate med "bonderomantikk" og litt snop... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

flink du er, litt misunnelig her jeg planlegger sofadate med "bonderomantikk" og litt snop... :)

Åh, snop :hjerte: Det fikk jeg lyst på nå! Bra det ikke er jeg som skal i butikken og handle til middag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, snop :hjerte: Det fikk jeg lyst på nå! Bra det ikke er jeg som skal i butikken og handle til middag :ler:

Jeg vurderer å åpne 250 grams sjokoladen jeg kjøpte på taxfree, eller kanskje 300 grams sveitsiske hvite sjokoladen :ler:

Antakeligvis vinner Bocca :) Sunt og godt!

Hva er dette nye opplegget du prøvde på i dag da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å åpne 250 grams sjokoladen jeg kjøpte på taxfree, eller kanskje 300 grams sveitsiske hvite sjokoladen :ler:

Antakeligvis vinner Bocca :) Sunt og godt!

Hva er dette nye opplegget du prøvde på i dag da? :)

Sjokolade! *sikle* Jeg får alltid så sinnssykt godtetrang i uka før jeg skal ha mensen, det er helt sykt :sjenert: Prøver å avstå denne gangen, men vi får se hvordan det går... :ler:

TurboJam kan du lese mer om her:

http://www.beachbody.com/product/fitness_programs/turbo-jam.do

Og her er et videoeksempel:

http://www.youtube.com/watch?v=xJ0T-eZ_xhY&feature=related

Jeg tok et introprogram i dag, så det varte bare 17 minutter, men jeg kjenner at jeg har trent! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skulle jeg akkurat til å spørre hva TurboJam er, men du posta innlegg før jeg rakk :ler:

Flink du er! Ingenting er bedre enn å trene når det er gøøøyy!!

Har du TurboJam på DVD?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skulle jeg akkurat til å spørre hva TurboJam er, men du posta innlegg før jeg rakk :ler:

Flink du er! Ingenting er bedre enn å trene når det er gøøøyy!!

Har du TurboJam på DVD?

:jepp: Har tre DVDer, men aldri turt å prøve før nå.

Nå krøyp det nettopp en DIGER edderkopp over stueveggen bak TVen, og siden sambo ikke er hjemme måtte jeg drepe den selv! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aaaah, jeg er så sugen på noe godt!! :sjenert: Jeg har Nutrilett-barer i skapet, men jeg er liksom så mett etter middagen. Urk. Og jeg ligger alt for lavt på kaloriinntaket i dag, 1093 kcal totalt :frustrert: I tillegg til treningen, som sikkert har forbrent noe. Aaargh! Drittdag! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, at du ikke sulter ihjel?

Eplebåter med honning og kanel er kjempegodt :jepp:

Hm, det var kanskje en ting? Jeg kan jo kanskje tygge eple igjen nå kanskje...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers er ikke epler egentlig helt tingen hvis man er sulten. De inneholder visst et stoff som trigger sulten, sånn at man ender opp med å bli mer sulten. Funker med honning og kanel da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers er ikke epler egentlig helt tingen hvis man er sulten. De inneholder visst et stoff som trigger sulten, sånn at man ender opp med å bli mer sulten. Funker med honning og kanel da ;)

Det har jeg merket! Kan absolutt ikke spise eple for å stille sulten, det blir faktisk verre. Merkelige greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har jeg merket! Kan absolutt ikke spise eple for å stille sulten, det blir faktisk verre. Merkelige greier.

Jeg har ikke merka noe til det :ler:

Men nå er jo jeg litt merkelig da :fnise:

Nå er epler med honning og kanel fortært, og jeg skal finne senga før jeg kræsjer hardt :gjeiper: Jeg tåler egentlig ikke sukker så bra... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så trøøøøøtt... :søvn: Klarer ikke komme helt i rytme igjen etter ferien, og det å dra seg selv ut av senga når det fortsatt er mørkt ute er selvpining i mine øyne :sukk:

I dag har jeg på følelsen at blir en dårlig dag. :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*umotivert*

Men nå er jeg skikkelig husmor da, har steik i ovnen, suppe i gryta og kjøtt (snart) på bordet. :gjeiper: Steika er til senere i kveld/i morra/resten av uka (to kg steik, hva tenkte jeg på?? :dåne: ) og suppe med kjøtt til i dag. Nom nom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh... 2 kg? :fnise:

Det var den siste som var igjen :sjenert:

Dessuten kan jeg jo bare skjære den i skiver og fryse, så har vi "ferdig" middag i fryseren, bare å tine kjøttet og lage grønnsaker :nigo:

Jeg har nettopp kommet hjem fra gåturen min, fant en fin rute på søndag som var akkurat 30 minutter (30:16 faktisk), men i dag hadde den krympa til 28:40 faktisk... Lurer på om jeg får mer framgang utover i Oktober? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...